پالم ۲ ميليون گوشي سنترو طي ۹ ماه فروخت

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، اين خبر در پي انتشار اخبار شرکت Sunnyvale است که اعلام کرده بود يک ميليون گوشي سنترو طي چهار ماه فروخته شده است.اين گوشي در ابتداي عرضه تنها در آمريکا و فقط از طريق اسپرينت در دسترس کاربران قرار مي گرفت، اما هم …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، اين خبر در پي انتشار اخبار شرکت Sunnyvale است که اعلام کرده بود يک ميليون گوشي سنترو طي چهار ماه فروخته شده است.
اين گوشي در ابتداي عرضه تنها در آمريکا و فقط از طريق اسپرينت در دسترس کاربران قرار مي گرفت، اما هم اکنون اين گوشي از طريق۲۰ اپراتور در ۲۵ کشور دنيا همچون کانادا، کلمبيا، مکزيک، استراليا، انگليس، روماني و چند کشور آسيايي عرضه شده است.
بر اساس اين گزارش گوشي سنترو کوچک ترين و سبک ترين گوشي هوشمند بوده و از قيمت مناسبي نيز برخوردار است. براي مثال با دو سال قرارداد  به قيمت ۹۶ دلار از طريق AT&T و با قيمت ۹۹ دلار از طريق وريزون وايرلس و اسپرينت در دسترس کاربران قرار دارد.
گوشي سنترو همچون N95 و N73 نوکيا، K800 سوني اريکسون و iPhone اپل جزو اولين گوشي هايي است که از مرورگر وب برخوردارند و اين يکي از دلايل موفقيت اين گوشي به شمار مي رود.
از ويژگي هاي اين گوشي مي توان به صفحه کليد کامل QWERT ، صفحه نمايشي با وضوح تصوير ۳۲۰ x 320 پيکسل، قابليت ايميل، وب و ويژگي هاي چند رسانه اي و يک قاب ظريف اشاره کرد.
۱۳۵/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا