نوکيا يک گوشي ناوبري جديد در دو بازار مهم آسيا عرضه کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت سافت پديا، اين گوشي اولين بار در ماه فوريه توسط شرکت فنلاندي نوکيا همزمان با N96، N78 و ۶۲۲۰ کلاسيک معرفي شد و جانشين گوشي ۶۱۱۰ Navigator به حساب مي آيد که يک سال پيش عرضه شد.اين گوشي ناوبري جديد نه تنها از طراحي کشويي …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت سافت پديا، اين گوشي اولين بار در ماه فوريه توسط شرکت فنلاندي نوکيا همزمان با N96، N78 و ۶۲۲۰ کلاسيک معرفي شد و جانشين گوشي ۶۱۱۰ Navigator به حساب مي آيد که يک سال پيش عرضه شد.
اين گوشي ناوبري جديد نه تنها از طراحي کشويي بهتري نسبت به ۶۱۱۰ برخوردار است بلکه داراي ويژگي هاي پيشرفته تري نيز است.
از ويژگي هاي گوشي ۶۲۱۰ Navigator مي توان به GPS داخلي، قطب نماي ديجيتالي، نقشه هاي نوکيا، اتصالات چهار باند شبکه GSM (850 / 900 / 1800 / 1900 MHz) و چهار باند شبکه UMTS/HSDPA اشاره کرد.
صفحه نمايش ۴/۲ اينچي TFT با پشتيباني از ۱۶ ميليون رنگ و وضوح تصوير ۲۴۰ x 320 پيکسل، شتاب سنج، دوربين ۱۵/۳ مگاپيکسلي با زوم خودکار، فلاش و ضبط موسيقي، امکان پخش فورمت هاي صوتي  و ويديويي، بلوتوث ۲.۰ با A2DP از ديگر قابليت هاي اين گوشي است.
گوشي ناوبري ۶۲۱۰ همچنين داراي ويژگي ايميل، مرورگر HTML، پيام فوري، پردازنده ۳۶۹MHz ARM ، پشتيباني از پلتفورم سيمبين S60 و ۱۲۰ مگابايت حافظه داخلي و کارت حافظه microSD/microSDHC براي ارتقاي حافظه تا ۸ گيگابايت است اما اين طور در خبر آمده است اين گوشي در سنگاپور با کارت حافظه يک گيگابايتي عرضه شده است.
اين گوشي با ابعاد ۱۰۳ x 49 x 14.9 ميليمتر و وزن ۱۱۷ گرم داراي باتري ۹۵۰ mAh است که در حال مکالمه ۳/۳ ساعت و در حال آماده باش بيش از ۲۲۰ ساعت شارژ نگه مي دارد.
بر اساس اين گزارش گوشي ۶۲۱۰ Navigator به شکل قفل شکسته در سنگاپور با قميت ۵۰۰ دلار عرضه شده در حالي که در هند با قميت ۴۰۰ دلار در دو نسخه قرمز و مشکي در دسترس کاربران قرار دارد و نوکيا در نظر دارد گوشي ۶۲۱۰ ناوبري را به زودي در ديگر بازارهاي آسيا، اروپا و آمريکا نيز عرضه کند.
۱۳۵/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا