ال جي گوشي هاي مجهز به فناوري دالبي عرضه مي کند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، شرکت ال جي الکترونيک اعلام کرد که با شرکت معروف آمريکايي Dolby Laboratories که در زمينه فناوري هاي صوتي فعاليت مي کند، قراردادي را به منظور توليد گوشي چند رسانه اي پيشرفته به امضا رسانده است.بر اساس اين قرارداد شرکت ال جي فناوري …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، شرکت ال جي الکترونيک اعلام کرد که با شرکت معروف آمريکايي Dolby Laboratories که در زمينه فناوري هاي صوتي فعاليت مي کند، قراردادي را به منظور توليد گوشي چند رسانه اي پيشرفته به امضا رسانده است.
بر اساس اين قرارداد شرکت ال جي فناوري Dolby Mobile را در گوشي هاي منتخب آينده اش، تعبيه خواهد کرد و به اين ترتيب گوشي هاي ال جي با Dolby Mobile ارتقا يافته و بهينه مي شوند و به کاربران امکان استفاده صوتي بهتري را مي دهد.
بر اساس اين گزارش شرکت ال جي الکترونيک پيش بيني مي کند که دستگاه هاي تلفن همراهش از همه گوشي هاي پيشرفته موسيقيقايي موجود در بازار پيشي بگيرد.
از ويژگي هاي Dolby Mobile مي توان به محاصره صوتي با يک صداي واقعي هنگامي که از هدفون استفاده مي شود؛ صداي بم قدرتمند؛ انتقال صداي استريو؛ فراگيري فضاي بيشتر براي انتشار صدا؛ تقويت کننده فرکانس هاي بالا؛ برابر سازي صدا و کنترل سطح صدا براي بازنواخت پيشرفته اشاره کرد.
جزييات بيشتري راجع به اين همکاري در سايت سافت پديا ذکر نشده اما شرکت ال جي وعده داده که اين نوع گوشي ها را ابتداي فصل چهارم سالجاري ميلادي به بازار تلفن همراه عرضه کند.
۱۳۵/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا