سرويس MO-Call Home در ۳۹ کشور جهان ارايه شد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “مارکت واچ”، اين سرويس برقراري تماس هاي بين المللي را با قيمت بسيار کم ، به طور مستقيم از طريق تلفن همراه و بدون نياز به تغيير شماره ، سيم کارت يا شبکه امکان پذير مي سازد.اين سرويس ۹۰ درصد از تعرفه هاي کنوني …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “مارکت واچ”، اين سرويس برقراري تماس هاي بين المللي را با قيمت بسيار کم ، به طور مستقيم از طريق تلفن همراه و بدون نياز به تغيير شماره ، سيم کارت يا شبکه امکان پذير مي سازد.
اين سرويس ۹۰ درصد از تعرفه هاي کنوني شبکه هاي بين الملي ارزان تر است.
ارايه سرويس  MO-Call در کشورهاي استراليا، اتريش، بحرين، بلژيک، برزيل، بلغارستان، کانادا، کرواسي، جمهوري چک، دانمارک، السالوادور، استوني،  فنلاند، فرانسه، آلمان، يونان، هنگ کنگ، مجارستان، ايرلند، فلسطين اشغالي، ايتاليا، لاتويا، ليتواني، لوکزامبورگ، مکزيک، هلند، نروژ، پاناما، پرو، لهستان، روماني، سنگاپور، اسلواکي،  اسلوني، اسپانيا، سوئد، سوييس، برتانيا و ايالت متحده آمريکا آغاز شده است.
اين سرويس به کاربران اين امکان را مي دهد که از پرداخت هزينه هاي رومينگ در هنگام مسافرت هاي خارجي معاف شوند و با يک نرم افزار که در بيشتر گوشي ها قابل نصب است، فعال مي شود.
کاربران مي توانند اين نرم افزار را به طور رايگان از وب سايت مو کال دانلود کنند.
قيمت اين سرويس ۵۰/۳ يورو  و ۵ دلار آمريکا اعلام شده است.
شرکت Morodo ارايه کننده جهاني سرويس هاي تلفن همراه با مارک MO-Call است و دفتر مرکزي آن در لندن واقع شده است و نمايندگي آن در پکن قرار دارد.
۱۱۲/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا