گوشي آيفون نسل سومي در ۲۰ کشورديگر عرضه مي شود

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي موبايل واک ،  شرکت اپل درحالي اين خبر را اعلام کرد  که گوشي آيفون به انداز کافي براي عرضه در کشورهايي که پيشتر اعلام شده بود،  دردسترس نيست.سري اول گوشي آيفون نسل سومي ۱۱ جولاي در ۲۰کشور عرضه شده است. ” تيم کوک”  از …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي موبايل واک ،  شرکت اپل درحالي اين خبر را اعلام کرد  که گوشي آيفون به انداز کافي براي عرضه در کشورهايي که پيشتر اعلام شده بود،  دردسترس نيست.
سري اول گوشي آيفون نسل سومي ۱۱ جولاي در ۲۰کشور عرضه شده است.
” تيم کوک”  از مديران ارشد شرکت اپل اعلام کرد ، شرکت  با اطمينان کامل اعلام مي کند توان افزايش توليد براي پاسخگويي به تقاضاي بازار رو به رشد  گوشي هاي آيفون ۳G را دارد.
اين اظهارات درحالي عنوان مي شود که عرضه گوشي هاي ياد شده در ژاپن با کمبود مواجه شده و در آمريکا نيز خريداران گوشي ساعت هاي طولاني براي خريد  آيفون در صف هاي طولاني به انتظار ايستادند.
 Apple Inc.  عرضه کننده گوشي هاي آيفون ، درسال ۱۹۶۷ درآمريکا تاسيس شد ، دفتر مرکزي آن درشهر کاليفرنيا قرار دارد ودر زمينه صنعت نرم افزار و سخت افزار کامپيوتر و توليد لوازم الکترونيکي فعاليت مي کند.
درآمد اين شرکت درسال ۲۰۰۷ ميلادي ۰۱/۲۴ ميليارد دلار و درامد عملياتي آن ۴۱/۴ ميليارد  دلار و همچنين درآمد خالص در همين سال ۵۰/۳ ميليارد دلار اعلام شد ه است.
تعداد کارکنان اين شرکت ( درسپتامبر سال ۲۰۰۶ ميلادي )  17 هزار و ۷۸۷ کارمند تمام وقت و ۲ هزار و ۳۹۹ کارمند موقتي اعلام شده است.
۱۳۱/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا