مدل Touch Diamond

 اثر انگشت روي درب جعبه نيز باقي مي ماند . در بسته بندي آن علاوه بر گوشي ، يک قلم يدکي ، CD نرم افزاري ، هدفون و کاتالوگ نيز وجود دارد . در بسته بندي گوشي محافظ صفحه نمايش نيز مشاهده مي شود که با استفاده از آن مي توان از خراشيده شدن گوشي …

 اثر انگشت روي درب جعبه نيز باقي مي ماند . در بسته بندي آن علاوه بر گوشي ، يک قلم يدکي ، CD نرم افزاري ، هدفون و کاتالوگ نيز وجود دارد . در بسته بندي گوشي محافظ صفحه نمايش نيز مشاهده مي شود که با استفاده از آن مي توان از خراشيده شدن گوشي جلوگيري کرد .
اين گوشي داراي ابعاد ۱۰۲ در ۵۱ در  5/11 ميلي متر است که آن را به يکي از مدل هاي متناسب Pocket PC که تاکنون ساخته شده است تبديل مي کند . اين گوشي که به راحتي در جيب جا مي گيرد فقط ۱۰۳ گرم وزن دارد.
سطح صيقلي و براق قاب جلو و نماي شيک قاب پشت به راحتي توجه کاربران را جلب مي کند. اين گوشي در واقع مشکي نيست و در يک زاويه خاص نور قاب جلوي آن به خاکستري-آبي شبيه است و همانند قاب صفحه نمايش در مدل Touch Cruise است . در اين گوشي نيز مانند ساير سطوح براق اثر انگشت روي آن باقي مي ماند .
قاب جلوي گوشي داراي يک صفحه نمايش ۸/۲ اينچ با وضوح VGA است که از مزاياي Touch Diamond محسوب مي شود . خروجي صداي گوشي در بالاي صفحه نمايش وجود دارد که حسگر نور محيط و دوربين ثانويه براي مکالمه تصويري نيز در اين قسمت مشاهده مي شود.
کليد روشن و خاموش در بالاي گوشي وجود دارد که از آن براي فعال کردن حالت Stand by نيز استفاده مي شود .
**باتري
باتري گوشي فوق از نوع Li-Ion با توان ۹۰۰ ميلي آمپر است که در صورت استفاده زياد از گوشي يک روز کامل دوام مي آورد.
**صفحه نمايش
گوشي Touch Diamond به يک صفحه نمايش ۸/۲ اينچ VGA مجهز است که ۶۵هزار رنگ را نشان مي دهد . کيفيت تصوير نمايش بسيار عالي است.
خوانايي صفحه نمايش اين گوشي زير نور مستقيم خورشيد رضايت بخش نيست و مي توان آن را کمي بهتر از مدل HTC Touch Cruise در نظر گرفت .
**دوربين
گوشي Touch Diamond داراي يک دوربين سه مگاپيکسل با کانون اتوماتيک است که ماکسيمم وضوح اين گوشي ۲۰۴۸در۱۵۳۶ پيکسل است.
دوربين اين گوشي داراي کليد اختصاصي نيست و براي تنظيم فاصله و گرفتن عکس از کليد حرکتي لمسي به اين منظور استفاده مي شود . با قفل شدن کانون مي توان با فشار دادن مرکز کليد حرکتي عکس گرفت . دوربين گوشي همچنين فاقد فلش LED است. طبق پيش فرض در نماياب گوشي هيچ کنترلي وجود ندارد اما با يک بار لمس کردن صفحه نمايش در حالت دوربين مي توان آنها را مشاهده کرد .
گوشي diamond Touch از نظر دوربين داراي ويژگي هاي پيشرفته است که از ميان آنها مي توان به Self-Timer ( زمان دادن براي گرفتن عکس ) ، پيش تنظيمات رنگ سفيد ، جلوه هاي ويژه رنگ و خطوط شطرنجي نماياب اشاره کرد.
**حافظه
حافظه داخلي اين گوشي اچ تي سي توسط کارت حافظه جانبي تا چهار گيگابايت ارتقا مي يابد.
**سخن آخر
گوشي diamond  Touch  اچ تي سي  هم اکنون در بازار تلفن همراه تهران با گارانتي رسمي به بهاي هفت ميليون و ۳۰۰ هزار ريال  فروخته مي شود.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا