چاينا يونيکام ۴۳.۱۷ميليون کاربر خود را به چاينا تلکام واگذار کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،چاينا يونيکام اعلام کرد با واگذاري اين تعداد کاربر که مشترکان شبکه CDMAآن هستند تعداد کاربرانش به ۱۲۷ميليون  و۶۰۰هزار نفر رسيده است. به گفته يک مقام آگاه ،اپراتر مذکور دليل اين واگذاري را تمرکز بيشتر روي گسترش شبکه GSM تلفن همراه خود اعلام کرد.چاينا تلکام نيز در اين …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،چاينا يونيکام اعلام کرد با واگذاري اين تعداد کاربر که مشترکان شبکه CDMAآن هستند تعداد کاربرانش به ۱۲۷ميليون  و۶۰۰هزار نفر رسيده است.
به گفته يک مقام آگاه ،اپراتر مذکور دليل اين واگذاري را تمرکز بيشتر روي گسترش شبکه GSM تلفن همراه خود اعلام کرد.
چاينا تلکام نيز در اين باره گفت: در نظر دارد در سه سال آينده تعداد کاربران  شبکه CDMA  را  به ۱۰۰ميليون برساند.
در ادامه اين گزارش آمده است : چين در نظر دارد صنعت تلفن همراه اين کشور را به منظور گسترش فناوري نسل سوم بازسازي کند به اين منظور يونيکام  با ادغام با چاينا نت کام، اپراتور خطوط ثابت که بخش اعظم جنوب چين را تحت پوشش خود دارد، شرکتي را به ارزش ۳۰ميلياردو ۲۰۰ميليون پوند تاسيس کند.
اين امر نشان مي دهد که از سه اپراتور موجود در چين دو اپراتور در زمينه خطوط ثابت ارتباطي نيز فعاليت مي کنند و تنها چاينا تلکام است که با ۳۸۰ميليون کاربر به ارايه سرويس هاي خطوط تلفن همراه در اين کشور مي پردازد.
دولت چين متعهد شد تا قبل از به پايان رسيدن عمليات بازسازي، تکليف مجوز فناوري نسل سوم را در اين کشور مشخص کند و انحصاري بودن فناوري TD-SCDMA دليل تاخير در ارايه مجوز فناوري نسل سوم  در اين کشور اعلام شد.
با وجود مشکلات موجود ، دولت تاکنون توانسته ۱۰شهر چين را تحت پوشش فناوري هاي نسل سوم درآورد و اين فناوري  تا زمان برگزاري مسابقات المپيک پکن در اين کشور گسترش مي يابد.
مسابقات المپيک ۲۰۰۸ پکن از هشتم اگوست تا ۲۴ اگوست (۱۹مرداد تا سه شهريور) برگزار مي شود.
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا