Clickindia در دسترس کاربران موبايل

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت کانادا، براساس اين گزارش فضاي تلفن همراه بسيار هيجان انگيز است و هر روز با افزايش قابل توجه در شمار کاربراني که از دستگاه تلفن همراهشان به اينترنت دسترسي دارند، روبه رو مي شود.مدير شرکت Clickindia.com  مي گويد: فناوري هر روز در حال تغيير بوده …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت کانادا، براساس اين گزارش فضاي تلفن همراه بسيار هيجان انگيز است و هر روز با افزايش قابل توجه در شمار کاربراني که از دستگاه تلفن همراهشان به اينترنت دسترسي دارند، روبه رو مي شود.
مدير شرکت Clickindia.com  مي گويد: فناوري هر روز در حال تغيير بوده و اين تغيير و تحولات به نيازها و انتظارات کاربران بستگي دارد و وب سايت Clickindia نيز سعي دارد به نياز کاربران با همان کيفيت اطلاعاتي کامپيوتر در زمينه دسترسي به اينترنت توسط تلفن همراه پاسخ دهد.
اين سرويس جديد که به تازگي عرضه شده به کاربران امکان مي دهد  که بيش از ۸۵ هزار آگهي تبليغاتي را ببينند و آنها را براي دسترسي به فروشگاه ها، فروشندگان و احتياجات در زمينه خريد ليست کنند.
آنها مي توانند از پلتفورم موبايل براي ارسال آگهي استفاده کنند يا آگهي هاي خاصي را سفارش دهند و ليست ها فروشندگان محلي را جستجو  و ارايه دهندگان سرويس ها را نيز جستجو کنند.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا