رکود در بازار گوشي هاي موتورولا

به گزارش خبرنگار موبنا به نقل از فروشندگان  گوشي هاي موتورولا ، قيمت بالاي گوشي هاي موتورولا با گارانتي رسمي  و همچنين عرضه نشدن گوشي هاي جديد اين برند توسط واردکنندگان غيرقانوني از دلايلي است که باعث شده بازار اين گوشي ها با رکود همراه شود.هم اکنون انواع گوشي هاي موتورولا بدون نوسان قيمت در …

به گزارش خبرنگار موبنا به نقل از فروشندگان  گوشي هاي موتورولا ، قيمت بالاي گوشي هاي موتورولا با گارانتي رسمي  و همچنين عرضه نشدن گوشي هاي جديد اين برند توسط واردکنندگان غيرقانوني از دلايلي است که باعث شده بازار اين گوشي ها با رکود همراه شود.
هم اکنون انواع گوشي هاي موتورولا بدون نوسان قيمت در بازار تلفن همراه تهران عرضه مي شود.
مدل هاي Q9 ، Q8 ، U6 ، V8 ، V9 ، Z3 ، Z6 ، Z8  از جمله گوشي هاي جديدي از برند موتورولا است که با گارانتي رسمي به ترتيب به بهاي سه ميليون و ۵۵۰ هزار ريال، سه ميليون و ۳۰۰ هزار ريال، يک ميليون و ۷۰۰ هزار ريال، سه ميليون و ۶۰۰ هزار ريال، سه ميليون و۱۰۰ هزار ريال، دو ميليون و ۱۲۰ هزار ريال، دو ميليون و ۳۵۰ هزار ريال و چهار ميليون و ۱۰۰ هزار ريال به فروش مي رسد.
گوشي هاي A1200 با گارانتي متفرقه نيز با قيمت دو ميليون و ۲۰۰ هزار ريال توانسته همچنان به عنوان پرفروش ترين گوشي برند موتورولا در بازار تلفن همراه تهران معرفي شود.
شرکت آمريکايي  موتورولا در سال ۱۹۲۸ درآمريکا تاسيس شده و دفتر مرکزي آن در “شاومبورگ” واقع در ايالت “ايلينويز” آمريکا است.
اين شرکت در زمينه صنعت ارتباط از راه دور، توليد ميکرو پروسسور ، تلفن هاي همراه ، راديوهاي دوطرفه و سيستم شبکه فعاليت مي کند.
اين شرکت  66 هزار کارمند دارد و در سال گذشته با کاهش فروش و درآمد مواجه شده بود.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا