سرمايه گذاري ۱.۵ميلياردي زاين در عربستان

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،به گفته يک مقام آگاه به دنبال کسب موفقيت در سرمايه گذاري، اين اپراتور چند مليتي در سه کشور عراق ،نيجريه و سودان اين بار در چشم انداز توسعه  خود  در عربستان سرمايه گذاري کرده  است.اين مقام آگاه که نامش فاش نشد ،در ادامه افزود:اين اپراتور اطمينان دارد …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،به گفته يک مقام آگاه به دنبال کسب موفقيت در سرمايه گذاري، اين اپراتور چند مليتي در سه کشور عراق ،نيجريه و سودان اين بار در چشم انداز توسعه  خود  در عربستان سرمايه گذاري کرده  است.
اين مقام آگاه که نامش فاش نشد ،در ادامه افزود:اين اپراتور اطمينان دارد که بازار مستعد عربستان مي تواند آن را در پيشبرد اهدافش ياري رساند.
زاين از سرمايه گذاري خود در عربستان به عنوان يکي از بزرگ ترين سرمايه گذاري هاي اين اپراتور در طول فعاليتش نام برد و ابراز اميدواري کرد که اين اپراتور بتواند کار اجراي پروژه هاي مختلف را تا پايان آگوست ۲۰۰۸ ميلادي آغاز کند.
“البارک”يکي از مقامات زاين در اين باره گفت : درنظر داريم با اين ميزان اعتبار جديد ترين فناوري هاي شبکه ارتباطي را در اين کشور عرضه کنيم وبه کاربران سعودي اطمينان خواهيم داد که شبکه ارتباط کشورشان را به يکي از پيشرفته ترين شبکه ها ي دنيا تبديل خواهيم کرد.
تعداد کاربران تلفن همراه در عربستان تا مارس ۲۰۰۷ميلادي بيش از ۲۱ميليون نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۸۹درصد اعلام شده است.
عربستان چهار اپراتور تلفن همراه دارد که زاين با تعداد نامشخص کاربر رتبه انتهاي جدول رده بندي را به خود اختصاص داده است.
 Zain در فصل اول ۲۰۰۷ به پر فروش ترين اپراتور عربستان سعودي تبديل شد و تصميم دارد با دو برابر کردن تعداد کاربران خود تا سال ۲۰۱۱ ميلادي   70 ميليون مشترک تلفن همراه بدست آورد.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا