زاين سرويس “وان نت ورک” را به خاورميانه مي برد

 به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،يک مقام آگاه در اين باره گفت:به دنبال کسب موفقيت هاي ارايه سرويس رومينگ در افريقا ،زاين اين بار تصميم گرفت با ارايه سرويس تلفن همراه “وان نت ورک”در چهار کشور عراق، سودان، بحرين و اردن شانس خود را در اين بخش از خاورميانه بيازمايد.“البارک”يکي از مقامات زاين …

 به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،يک مقام آگاه در اين باره گفت:به دنبال کسب موفقيت هاي ارايه سرويس رومينگ در افريقا ،زاين اين بار تصميم گرفت با ارايه سرويس تلفن همراه “وان نت ورک”در چهار کشور عراق، سودان، بحرين و اردن شانس خود را در اين بخش از خاورميانه بيازمايد.
“البارک”يکي از مقامات زاين با ابراز خرسندي از ارايه اين سرويس آن را راهي براي رشد و توسعه هر چه بيشتر اپراتور مذکور و گامي در جهت کسب تعداد کاربران بيشتر دانست.
وي در ادامه خاطر نشان کرد: زاين در نظر دارد سرويس هاي شبکه وان نت ورک را در آينده اي نزديک در کشورهاي عربستان سعودي و غنا  ارايه دهد.
تعداد کاربران تلفن همراه در خاورميانه سالانه ۲۵/۳۰ درصد افزايش داشته و تا پايان ژوئن ۲۰۰۷ به ۷۷/۱۴۶ ميليون نفر رسيده است.
ترکيه با ۵۸/۵۶ ميليون کاربر تلفن همراه بزرگترين بازار خاورميانه مي باشد و عربستان سعودي با ۸۹/۲۳ ميليون مشترک تلفن همراه در جايگاه دوم قرار دارد و هرسال ۳۹/۴۰ درصد به کاربران آن افزوده مي شود.
 ايران تا پايان ژوئن ۲۰۰۷ ميلادي  04/17 ميليون کاربر تلفن همراه داشته و هر سال رشد قابل توجه اي نسبت به سال قبل داشته است.
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا