کاربران گوشي هاي سيمبيان مي توانند تماس هاي خود را فيلتر کنند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، کاربران گوشي هاي مجهز به نسخه سوم سيمبيان S60 مي توانند با کمک اين نرم افزار جلوي تماس هاي ناخواسته و مزاحم را بگيرند.نرم افزار StopCall در واقع يک فيلتر کلاسيک براي بلاک کردن تماس هاي نا خواسته است و نصب اين نرم …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، کاربران گوشي هاي مجهز به نسخه سوم سيمبيان S60 مي توانند با کمک اين نرم افزار جلوي تماس هاي ناخواسته و مزاحم را بگيرند.
نرم افزار StopCall در واقع يک فيلتر کلاسيک براي بلاک کردن تماس هاي نا خواسته است و نصب اين نرم افزار بسيار ساده است و کاربر بايد به صورت دستي يک “ليست سياه” از مخاطبان تنظيم کند.
رد کردن تماس هاي خصوصي شده يا رد کردن کل تماس ها از طريق اين نرم افزار امکان پذير است.
آمار فروش موبايل هاي Symbian تا پايان سال ۲۰۰۳ به ۶.۷ ميليون دستگاه رسيد و در سال ۲۰۰۴ نيز با رشد بي سابقه ،فروش اين نوع موبايل ها رشد ۲۰۱ درصدي داشته است .
با فروش بالاي موبايل هاي Symbian هر روزه بر تعداد برنامه نويسان آن افزوده شده و نرم افزارهاي فوق العاده اي براي اين سيستم عامل طراحي مي شود بطوري که تا اواخر تابستان سال ۲۰۰۴ تعداد اين برنامه ها به سه هزار و۲۵۴ مورد رسيد.
تا کنون بيش از ۲۰۰ ميليون دستگاه تلفن همراه مجهز به سيمبيان به فروش رفته است که ۷۷ ميليون آن در سال گذشته صورت گرفته است.
۱۱۲ /  14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا