کاربران جاماييکا ماهانه ۱۲۰۰ دقيقه مکالمه مي کنند

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت جاماييکاآبزرور، بر اساس اين گزارش ،  ضريب نفوذ تلفن همراه در جاماييکا واقع در آمريکاي مرکزي ۹۰ درصد است. مردم جاماييکا عاشق چت کردن هستند اما نه با صداي بلند و در مکان هاي عمومي بلکه اغلب به مدت طولاني و با دستگاه تلفن همراه …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت جاماييکاآبزرور، بر اساس اين گزارش ،  ضريب نفوذ تلفن همراه در جاماييکا واقع در آمريکاي مرکزي ۹۰ درصد است.
مردم جاماييکا عاشق چت کردن هستند اما نه با صداي بلند و در مکان هاي عمومي بلکه اغلب به مدت طولاني و با دستگاه تلفن همراه به اين کار مي پردازند
جاماييکا از کشورهاي حوزه کاراييب بوده و تعداد دقيق کاربران اين کشور مشخص نيست و سه اپراتور با نام هاي Digicel، bMobile، MiPhone به کاربران اين کشور خدمات ارايه مي دهند.
ديجي سل اولين اپراتور اين کشور با ۸/۱ ميليون کاربر، فناوري هاي CdmaOne CDMA2000 1x, CDMA2000 EV-DO، GSM را ارايه مي دهد.
بي موبايل با ۲/۱ ميليون کاربر رتبه دوم را در اين کشور داشته و فناوري هاي D-AMPS، GSM را ارايه مي دهد و مي فون  با ۱۶۲ هزار کاربر رتبه سوم را داشته و فناوري هاي CdmaOne،CDMA2000 1x, CDMA2000 EV-DO را به کاربرانش ارايه مي دهد.
جاماييکا با بيش از ۲ميليون و ۷۰۰ هزار نفر جمعيت و ۱۰هزار و ۹۹۰کيلو متربع وسعهت در آمريکاي مرکزي واقع شده و پايتخت آن کينگستون است.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا