بازار سيم کارت همچنان در ثبات نسبي به سر مي برد

به گزارش روز يکشنبه خبرنگار فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران”ايسکانيوز”، بازار سيم کارت در آغاز هفته جاري با ثبات نسبي همراه بود و تنها در برخي کدهاي ناياب افزايش قيمت مشاهده مي شود.بنابر اين گزارش ، سيم کارت صفر کد ۱ به قيمت ۷ ميليون ريال وکارکرده آن ۵ ميليون و ۵۰۰ هزار ريال …

به گزارش روز يکشنبه خبرنگار فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران”ايسکانيوز”، بازار سيم کارت در آغاز هفته جاري با ثبات نسبي همراه بود و تنها در برخي کدهاي ناياب افزايش قيمت مشاهده مي شود.
بنابر اين گزارش ، سيم کارت صفر کد ۱ به قيمت ۷ ميليون ريال وکارکرده آن ۵ ميليون و ۵۰۰ هزار ريال در بازار تهران داد و ستد شد. همچنين سيم کارت صفر کدهاي ۲ ،۳ و ۴ به ترتيب به قيمت ۶ ميليون ريال،۴ ميليون و ۵۰۰ هزار ريال و ۳ ميليون و ۸۰۰ هزار ريال خريد و فروش شد.
به گزارش ايسکانيوز سيم کارت هاي کارکرده اين کدها نيز به ترتيب به قيمت ۳ ميليون و ۹۰۰ هزار ريال،۳ ميليون و ۳۰۰ هزار ريال و ۲ ميليون و ۸۰۰ هزار ريال در بازار تهران داد و ستد شد.
بر پايه اين گزارش ، سيم کارت صفر کد ۵ نيز با اختلاف ۱ ميليون ريال ازسيم کارت کارکرده همين کد به قيمت ۳ ميليون و ۹۰۰ هزار ريال خريد و فروش شد.
به گزارش ايسکانيوز،کد ۶ و ۷ نيز با اختلاف ۷۰۰ هزار ريال از کارکرده خود به قيمت ۳ ميليون و ۳۰۰ هزار ريال داد و ستد شد.
سيم کارت صفر ۰۹۱۹ نيز ۴۵۰ هزار ريال ،کارکرده آن ۲۵۰ هزار ريال و سيم کارت صفر تاليا به قيمت ۳۵۰ هزار ريال در بازار امروز تهران خريد و فروش شد.
به گزارش ايسکانيوز و بنا به گفته بسياري از فعالان بازار سيم کارت قيمت سيم کارت در بازار تهران و در چند روز گذشته با آرامش و ثبات نسبي همراه بوده است.
۱۴۶/۱۲۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا