Yougetitback گوشي هاي سرقتي و مفقودي را کشف مي کند

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت سافت پديا، اين سرويس با نرم افزار Mobile Superhero و ازطريق وب سايت Yougetitback روي دستگاه تلفن همراه نصب مي شود. هنگامي که دستگاه تلفن همراه دزديده يا گم مي شود دارنده گوشي مي تواند با اين نرم افزار گوشي را قفل کرده و به …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت سافت پديا، اين سرويس با نرم افزار Mobile Superhero و ازطريق وب سايت Yougetitback روي دستگاه تلفن همراه نصب مي شود.
هنگامي که دستگاه تلفن همراه دزديده يا گم مي شود دارنده گوشي مي تواند با اين نرم افزار گوشي را قفل کرده و به اين ترتيب از دسترسي افراد ديگر از عملکردها  و اطلاعات شخصي همچون تماس ها و ايميل ها جلوگيري مي کند.
بر اساس اين گزارش ، تنها کاري که يابنده گوشي مي تواند با اين دستگاه انجام دهد اين است که با Yougetitback تماس گرفته و از پيداکردن اين دستگاه خبر دهد و سپس دستگاه به طور خودکار قفل مي شود.
کاربران مي توانند تلفن همراه خود را با تماس با مرکز گوشي هاي  از دست رفته تنها با يک کليک از طريق حساب Yougetitback پيدا کنند.
براساس اين گزارش گوشي هاي نوکيا، سامسونگ، محصولات شرکت RIM و پاناسونيک گوشي هايي  با نرم افزار Mobile Superhero سازگاري دارند.
۱۳۵/  14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا