سرويس مکالمه نامحدود روش هاي استفاده از موبايل را متحول مي کند

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت سافت پديا، ” وارن هاردي” افزود: سرويس مکالمه نامحدود، محدوديت خطوط ثابت تلفن را نخواهد داشت و به روشني بازار تلفن همراه متحول مي کند. وي گفت که اين سرويس به کاربر اجازه مي دهد که  تا هر اندازه اي که دوست دارد، با ديگران مکالمه …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت سافت پديا، ” وارن هاردي” افزود: سرويس مکالمه نامحدود، محدوديت خطوط ثابت تلفن را نخواهد داشت و به روشني بازار تلفن همراه متحول مي کند.
 وي گفت که اين سرويس به کاربر اجازه مي دهد که  تا هر اندازه اي که دوست دارد، با ديگران مکالمه کند و به ميزان قابل توجهي هزينه هايش را کاهش دهد.
هاردي اظهار داشت : اپراتور اپتوس براساس يک برنامه مدون با آگاهي از اين قابليت ها ، سرويس پيام و مکالمه نامحدود جديد را براي کاربران استراليا ارايه مي دهد.
وي گفت که سرويس پيام و مکالمه نامحدود در استراليا براساس يک پلتفورم  ملي است که در هر شبکه GSM ملي امکان استفاده از آن وجود دارد.
مدير اجرايي اپتوس اعلام کرد که دو نسخه از اين سرويس در استراليا ارايه مي شود که که يکي شامل مکالمه صوتي، SMS، MMS و ۲۰۰ مگابايت محتوا و اطلاعات است که هزينه آن ماهانه ۹۹ دلاراست.
وي تاکيد کرد که نسخه دوم  با پرداخت ماهانه ۱۲۹ دلار ارايه مي شود که شامل برنامه مکالمه و پيام نامحدود به اضافه ۲ گيگابايت محتوا و اطلاعات به کاربران است.
استراليا براساس آمار ژوئن سال ۲۰۰۸ ميلادي داراي بيش از ۲۱ ميليون کاربر است و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۷۶/۱۰۰ درصد مي باشد.
اين کشور ۶ اپراتور فعال دارد که اوپتوس با ۷ ميليون کاربر تا ماه ژوئن ۲۰۰۸ دومين اپراتور بزرگ اين کشور به حساب مي آيد.
۱۳۵/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا