استراليايي هابا SecureCam خانه و محل کار خود را مي بينند

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سيافون، “فيل مک درموت” ، رييس بخش بازاريابي و تجارت رسانه هاي اپتوس مي گويد: بسياري از کاربران مخصوصا اپراتورهاي تجاري کوچک، سيستم امنيتي سنتي را به دليل هزينه آن يا مشکلاتي که دارد به سختي مورد استفاده قرار مي دهند.سرويس SecureCam به سادگي قابل نصب …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سيافون، “فيل مک درموت” ، رييس بخش بازاريابي و تجارت رسانه هاي اپتوس مي گويد: بسياري از کاربران مخصوصا اپراتورهاي تجاري کوچک، سيستم امنيتي سنتي را به دليل هزينه آن يا مشکلاتي که دارد به سختي مورد استفاده قرار مي دهند.
سرويس SecureCam به سادگي قابل نصب بوده و به کابران امکان مي دهد به شکل ويديو زنده لحظه به لحظه خانه يا محل کار خود را ببينند.
به اين ترتيب کاربران مي توانند به وسيله اين سرويس از طريق يک گوشي سازگار با شبکه نسل سوم يا کامپيوتر به اينترنت وصل شده و فضاهايي را که مي خواهند ببينند.
سرويس SecureCam تنها براي تلفن هاي پس پرداخت يا خطوط ثابت تلفن همراه در دسترس قرار مي گيرد.
از دستگاه هايي که اين سرويس را پشتيباني مي کنند مي توان به Curve 8310 بلک بري، HTC Touch Dual، KU990 (Viewty) ال جي، V9موتورولا و۵۰۰ کلاسيک، ۶۵۰۰ کشويي، ۶۲۲۰، ۶۱۱۰ ناوبري نوکيا، J750 ، i780، i560 سامسونگ و C902 سوني اريکسون اشاره کرد.
۱۳۵/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا