افزايش تقاضا براي سيم کارت هاي کارکرده کدهاي “۱” و “۲” همراه اول

“رسول صادقي” در گفت و گو با خبرنگار موبنا اعلام کرد: مدتي است که تقاضا براي خريد سيم کارت هاي کارکرده کدهاي فوق نسبت به ساير کدهاي اين اپراتور افزايش يافته است.وي افزود: اين افزايش تقاضا در حالي صورت گرفته است که با کاهش عرضه سيم کارت هاي فوق در بازار مواجه هستيم.اين فروشنده معتقد …

“رسول صادقي” در گفت و گو با خبرنگار موبنا اعلام کرد: مدتي است که تقاضا براي خريد سيم کارت هاي کارکرده کدهاي فوق نسبت به ساير کدهاي اين اپراتور افزايش يافته است.
وي افزود: اين افزايش تقاضا در حالي صورت گرفته است که با کاهش عرضه سيم کارت هاي فوق در بازار مواجه هستيم.
اين فروشنده معتقد است اگر اين روند ادامه داشته باشد شاهد افزايش قيمت ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار ريالي اين دو کد همراه اول در بازار تهران خواهيم بود.
صادقي تصريح کرد: هم اکنون کاهش تقاضا براي خريدوفروش ساير کدهاي همراه اول باعث شده تا نوسان قيمتي در بازار امروز سيم کارت مشاهده نشود.
در بازار تهران سيم کارت کارکرده کد “۱” تا سقف پنج ميليون و ۸۵۰ هزار ريال و سيم کارت صفر کدهاي “۲” و”۳″ به بهاي پنج ميليون و ۸۰۰ هزار ريال و پنج ميليون و ۲۰۰ هزار ريال به فروش مي رود.
در همين حال سيم کارت کارکرده کدهاي “۲” و “۳” به ترتيب به بهاي چهار ميليون ريال و سه ميليون و ۴۰۰ هزار ريال فروخته مي شود.
همچنين سيم کارت هاي صفر کدهاي “۴”،”۵″،”۶″،”۷″ و” ۸″ به ترتيب با قيمت سه ميليون و ۷۵۰ هزار ريال، سه ميليون و ۷۰۰هزار ريال،سه ميليون و ۴۵۰ هزار ريال، سه ميليون و ۳۰۰ هزار ريال و سه ميليون ريال معامله مي شوند.
سيم کارت کارکرده کدهاي فوق نيز با بهاي دو ميليون و ۸۰۰هزار ريال، دو ميليون و ۸۰۰هزار ريال، دو ميليون و ۶۰۰ هزار ريال، دو ميليون و ۵۰۰ هزار ريال و دو ميليون و ۳۵۰هزار ريال در اختيار مشتريان قرار مي گيرد.
سيم کارت اعتباري همراه اول با کد ۰۹۱۹ نيز تا سقف ۳۵۰ هزار ريال به فروش مي رسد.
سيم کارت هاي دائمي و اعتباري ايرانسل نيز به ترتيب به بهاي يک ميليون و ۱۵۰ هزار ريال و ۱۰۰ هزار ريال در بازار سيم کارت کشور خريد و فروش مي شود.
در همين حال سيم کارت صفر تاليا تا سقف ۵۵۰ هزار ريال در بازار تهران فروخته مي شود.
همراه اول نزديک به ۲۷ ميليون مشترک دارد که ۱۰ ميليون از آن را مشترکان سيم کارت هاي اعتباري اين اپراتور تشکيل مي دهند.
بر اساس آمارهاي غير رسمي، تاليا نزديک به يک ميليون نفر و اپراتور دوم ( ايرانسل ) نيز بيش از ۱۰ ميليون مشترک دارند.
۱۲۹/ ۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا