۶ مرداد ۱۳۸۵

وي تاکيد مي کند که  اگر بخواهيم اين خدمات را توسعه دهيم، بايد هزينه‌هاي آن را از مشتركان دريافت كنيم؛ چراكه اين هزينه‌ها صرف توسعه‌ بيشتر خدمات تلفن همراه مي‌شود – ايسنا – ۶/۵/۸۵۱۲ اسفند ۱۳۸۶تعداد مشترکان شبکه تلفن همراه کشور از  آن زمان تا کنون رشد چشمگيري را تجربه کرده است، اما به رغم …

وي تاکيد مي کند که  اگر بخواهيم اين خدمات را توسعه دهيم، بايد هزينه‌هاي آن را از مشتركان دريافت كنيم؛ چراكه اين هزينه‌ها صرف توسعه‌ بيشتر خدمات تلفن همراه مي‌شود – ايسنا – ۶/۵/۸۵
۱۲ اسفند ۱۳۸۶
تعداد مشترکان شبکه تلفن همراه کشور از  آن زمان تا کنون رشد چشمگيري را تجربه کرده است، اما به رغم اظهارات اين مقام مسئول شاخص هاي کيفي و کمي خدمات اين شبکه وضع بهتري نسبت به دو سال پيش ندارند.
پيمانکاران SMS  کشور موسوم به ” cp” ها  از عدم افزايش ظرفيت شبکه پيام کوتاه تلفن همراه اپراتور اول ابراز نارضايتي مي کنند  .
عليرضا احمديان زارچي عضو هيات مديره شرکت رهياب پيام رسان به عنوان يکي از پيمانکاران فعلي  sms کشور در اين رابطه به موبنا مي گويد:ظرفيت مراکز Sms مخابرات افزايش پيدا نکرده و اين مسئله اپراتورهاي ارائه دهنده سرويس ارزش افزوده پيام کوتاه را با محدوديت مواجه کرده است.
به گفته وي اپراتور هاي پيام کوتاه کشور در هر ثانيه فقط مي توانند ۲۰۰ پيام ارسال کنند که اين مشکل به رغم درخواست هاي کتبي متعدد آنها از شرکت ارتباطات سيار  حل نشده و تقاضاي اپراتورها در اين زمينه ناديده گرفته شده است
۱۴ تير ۱۳۸۷ 
زيرساخت‌هاي لازم براي دريافت شكايات مربوط به مشتركان تلفن همراه از طريق پيامك هنوز آماده نشده است.
اين خبر را محمد ‌آبايي ، مدير كل بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات شركت ارتباطات سيار مي دهد و مي گويد: به دنبال فراهم كردن زيرساخت‌ها و امكانات مورد نياز براي دريافت شكايات مربوط به مشتركان همراه اول از طريق پيامك هستيم.
حاشيه ها :
سرويس هاي اينترنت همراه و پيام کوتاه چندرسانه اي از حدود يک سال و نيم  پيش تا امروز  راه اندازي نشده اند و نرخ تعرفه سرويس پيامک افزايش يافته است ، با اين حال شبکه همراه اول به طور مرتب با اختلال همراه بوده و بسياري از پيامک هاي مشترکان به ويژه در روزهاي خاص و مناسبت ها ارسال نشده است .
در عوض شرکت ارتباطات سيار از دو سال پيش تا کنون تنها اقدام به راه اندازي آزمايشي دو مرکز پيام کوتاه ديگر در سطح کشور کرده است و بنابر اعلام مسئولان هم اکنون ۸ مرکز پيام کوتاه در تهران ،اروميه ،مشهد، شهرکرد ،بابل و شيراز به مشترکان همراه اول سرويس مي دهند .
اين در حاليست که فقط مشترکان همراه اول به طور ميانگين روزانه حدود ۵۰ ميليون پيامک ارسال مي کنند که اگر قرار بود فقط ۳۰ درصد از درآمد اين سرويس صرف توسعه شبکه و خدمات شود ، امروز مشترکان همراه اول جزو خوش اقبال ترين و مشترکان تلفن همراه در جهان بودند که به روز ترين خدمات ارزش افزوده را با کيفيتي عالي دريافت مي کردند.
۱۵/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا