سرمايه گذاري ۴۰۰ميليون دلاري استارکامز در نيجريه

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،به گفته يک مقام آگاه ، استار کامز از سال ۲۰۰۲ تاکنون ۶۰۰ميليون دلار در زمينه سرويس هاي ارتباطي و گسترش شبکه سرمايه گذاري کرده است.وي افزود:اپراتور مذکور در نظر دارد تعداد کاربران خود را تا پايان سال به ۲.۵ميليون نفر ، تا پايان سال آينده به پنج …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،به گفته يک مقام آگاه ، استار کامز از سال ۲۰۰۲ تاکنون ۶۰۰ميليون دلار در زمينه سرويس هاي ارتباطي و گسترش شبکه سرمايه گذاري کرده است.
وي افزود:اپراتور مذکور در نظر دارد تعداد کاربران خود را تا پايان سال به ۲.۵ميليون نفر ، تا پايان سال آينده به پنج ميليون و تا سال ۲۰۱۱ با افزايش ۱۰برابري، تعداد آنها را به ۵۰ميليون نفر برساند.
استارکامز انتظار دارد تا سال ۲۰۱۰ميلادي بتواند سود حاصل از اين سرمايه گذاري را به سهامداران واگذار کند.
شبکه استارکامز در حال حاضر ۱۴شهر اصلي اين کشور را پوشش دهي مي کند که با توجه به سرمايه گذاري فوق اين تعداد به ميزان قابل توجهي افزايش خواهد يافت.
استارکامز تا پايان فصل اول ۴۶۰هزار کاربر داشته است و اين تعداد تا پايان ژوئن با يک جهش قابل توجه به يک ميليون و ۶۰۰هزار نفر رسيده است.
تعداد کل کاربران تلفن همراه در نيجريه ۵۲ميليون نفر وضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور تا اگوست۲۰۰۷ ميلادي ۱۹.۲۵درصد اعلام شده است.
در اين کشور پنج اپراتور تلفن همراه فعال  وجود دارد که استارکامز درجدول رده بندي اپراتورهاي اين کشور رتبه چهارم را به خود اختصاص داده است.
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا