بازي هاي موبايلي “پکن ۲۰۰۸ ” و قهرمان بازي المپيک عرضه شد

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت سافت پديا، اين دو بازي  جديد به بازيکن امکان مي دهند هيجان رخدادهاي معروف ورزشي را مستقيما از طريق تلفن همراهش حس کند.بازي “Beijing 2008”    تقليد موبايلي از بازي هاي المپيک است که به بازيکن امکان مي دهد شانس رقابت به عنوان نماينده يکي از …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت سافت پديا، اين دو بازي  جديد به بازيکن امکان مي دهند هيجان رخدادهاي معروف ورزشي را مستقيما از طريق تلفن همراهش حس کند.
بازي “Beijing 2008”    تقليد موبايلي از بازي هاي المپيک است که به بازيکن امکان مي دهد شانس رقابت به عنوان نماينده يکي از ۳۲ کشور دنيا را داشته باشد.
بازيکن بايد مدال هايي در سه رده مسابقات تير اندازي، تنيس روي ميز و پرتاب چکش کسب کند.
در بازي “Sonic at the Olympic Games” بازيکنان بايد در ۴ مسابقه پرش از روي مانع، پرتاب نيزه، پرش سه گام (پرش طول) و پرتاب ديسک شرکت کند.
شروع بازي، رسيدن به مرحله بعد و فينال در بازي “Sonic at the Olympic Games” تجربه منحصر به فردي را براي بازيکنان فراهم مي کند.
کاربران  آمريکاي شمالي مي توانند بازي هاي “Beijing 2008” and “Sonic at the Olympic Games” را از وب سايت رسمي Olympic Video Games يا سگا دانلود کنند.
اين بازي ها با ۹۹/۲ تا ۹۹/۷ دلار که به اپراتور ارايه دهنده آن بستگي دارد، در دسترس کاربران قرار مي گيرد.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا