سيستم هاي اپراتوري اندروئيد و سيمبيان با هم ترکيب مي شوند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “ونچر بيت”، اين پروژه به منظور ارايه نرم افزارها و سرويس هاي ارزان تر و کاهش تعداد پلتفورم هايي که اپراتورها بايد تهيه کنند و ارايه يک واسطه استاندارد کاربري براي تلفن هاي همراه اجرا مي شود.تحليلگران بر اين باورند که تا چند سال …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “ونچر بيت”، اين پروژه به منظور ارايه نرم افزارها و سرويس هاي ارزان تر و کاهش تعداد پلتفورم هايي که اپراتورها بايد تهيه کنند و ارايه يک واسطه استاندارد کاربري براي تلفن هاي همراه اجرا مي شود.
تحليلگران بر اين باورند که تا چند سال آينده تبليغات تلفن همراه هر سال دو برابر مي شود و ارايه دهندگان برنامه هاي کاربردي براي انتخاب سيستم اپراتوري و طراحي برنامه هاي کاربردي دچار مشکل خواهند شد.
نمايندگان شرکت سيمبيان از همکاري و ادغام با گوگل ابراز خرسندي کرده اند.
شرکت سيمبيان از سال ۱۹۹۸ آغاز به کار کرده است و تا کنون بيش از ۲۰۰ ميليون دستگاه تلفن همراه مجهز به سيمبيان به فروش رفته است که ۷۷ ميليون آن سال گذشته فروخته شده است.
شرکت نرم افزاري Symbian براي اولين بار در ماه ژوئن سال ۱۹۹۸ به صورت کاملا  خصوصي براي کار روي سيستم موبايل ها در انگليس  تاسيس شد.
فروش موبايل هاي Symbian تا پايان سال ۲۰۰۳ به ۶.۷ ميليون دستگاه رسيد و در سال ۲۰۰۴ نيز با رشد بي سابقه رشد ۲۰۱ درصدي داشته است .
با فروش بالاي موبايل هاي Symbian هر روزه بر تعداد برنامه نويسان آن افزوده شده و نرم افزارهاي فوق العاده اي براي اين سيستم عامل طراحي مي شود بطوري که تا اواخر تابستان سال ۲۰۰۴ تعداد اين برنامه ها به سه هزار و۲۵۴ مورد رسيد.
۱۱۲/ ۱۴  

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا