گوشي تلفن همراه با تحمل دماي بالاي ۵۰ درجه وارد بازار شد

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از World mobile ، سخنگوي اين سازنده تلفن همراه اعلام كرد كه شركتش جديد ترين محصول خود را با نام V750 به بازار وارد مي كند كه با هدف و ديدگاه فني “لمس كن و صحبت كن” ساخته شده و اولين محصول آمريكايي بعد از آيفون است كه با …

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از World mobile ، سخنگوي اين سازنده تلفن همراه اعلام كرد كه شركتش جديد ترين محصول خود را با نام V750 به بازار وارد مي كند كه با هدف و ديدگاه فني “لمس كن و صحبت كن” ساخته شده و اولين محصول آمريكايي بعد از آيفون است كه با چنين قابليت فني وارد بازار مي شود.
اين تلفن همراه جديد مي تواند هميشه به صورت بي سيم به شبكه متصل باشد و با نشان دادن هر فرد ديگري كه بر روي شبكه آنلاين است كاربر نيز مي تواند به برقراري ارتباط اينترنتي و يا تلفني با او بپردازد.
اين گوشي تلفن همراه جديد تمامي تست هاي مقبوليت ارتش آمريكا كه استاندارد شرايط سخت ناميده مي شود را پست سر گذاشته است و در دماي بالاي ۵۰ درجه و زير ۲۰ درجه نيز به خوبي از عهده وظايف خود بر آمده است.
اين تلفن همراه جديد داراي دوربين ۲ مگا پيكسلي، پورت هاي ميكرو، فناوري جديد استريو بلوتوث، جي پي اس و فناوري جديد ارسال پر سرعت عكس و فيلم است.
اين سازنده آمريكايي اميدوار است كه با ساخت و عرضه اين گوشي جديد بتواند در مقابل رقباي كره اي و چيني خود سهم از دست رفته خود در بازار امريكا را به دست آورد.
اين تلفن همراه جديد در بازار آمريكا و اروپا ۲۲۰ دلار قيمت گذاري شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا