تشكيل شركت تعاوني توزيع گوشي تلفن همراه و لوازم جانبي

افشار فروتن لاريجاني در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، شروع فعاليت رسمي اين تعاوني را همزمان با ايجاد تشكل اساسي در بخش واردات گوشي تلفن همراه دانست و گفت: اين شركت تعاوني بعد از گذراندن مراحل مربوطه كار خود را آغاز مي‌كند. او گفت: اين شركت با اهداف درازمدت و اساسي مي‌تواند …

افشار فروتن لاريجاني در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، شروع فعاليت رسمي اين تعاوني را همزمان با ايجاد تشكل اساسي در بخش واردات گوشي تلفن همراه دانست و گفت: اين شركت تعاوني بعد از گذراندن مراحل مربوطه كار خود را آغاز مي‌كند.
او گفت: اين شركت با اهداف درازمدت و اساسي مي‌تواند به عنوان يك مركز هماهنگ كننده و پايگاه واردات جهت تامين نياز فروشگاه‌هاي فعال در سراسر كشور باشد و به تامين نيازهاي حرفه‌يي و صنفي اعضا از طريق واردات گوشي و لوازم آن و توزيعش در سراسر كشور فعاليت كند.
رييس انجمن فروشندگان سيم‌كارت، گوشي و لوازم جانبي ادامه داد: اين مركز مي‌تواند در راستاي ايجاد يكپارچگي واردات، توزيع و ارايه‌ي خدمات پس از فروش مناسب با هدف ارايه خدمات و كالاي مناسب و استاندارد به خريداران و مصرف‌كنندگان با ايجاد مركزي شناخته شده براي واحدهاي صنفي فعال در اين بخش باشد.
فروتن با بيان اين كه اين شركت پلي ارتباطي بين مصرف‌كنندگان و توليدكنندگان است گفت: يكي از اهداف ديگر در راستاي اين شركت بحث حمايت از توليدكننده‌هاي داخلي است تا از طريق اين مركز بتوان گوشي‌هاي توليدي آن‌ها را هم عرضه كرد و با استفاده از اعضا و فروشگاه‌هاي فعال در سراسر كشور عضو اين تعاوني، گوشي‌هايي كه در داخل كشور توليد و مونتاژ مي‌شوند را به سهولت به دست متقاضيان رسانده تا با ايجاد تنوع و با حمايت از واردات قانوني و توليد داخلي نهايتا به حذف قاچاقچيان اين حوزه اميدوار بود.
اين كارشناس با بيان اين كه اين تعاوني يك تشكل اساسي در بحث واردات گوشي تلفن همراه ايجاد مي‌كند، تصريح كرد: با اين كار به خريداران كمك مي‌شود تا نسبت به تشخيص كالاي اصل از غيراصل اقدام كنند زيرا از طرف شركت تعاوني، هولوگرام و برچسب اطمينان برروي كالاها نصب مي‌شود.
وي مشاركت واحدهاي صنفي در اين اقدام را از ديگر موارد مهم و قابل ذكر عنوان كرد و گفت: با توجه به منافعي كه هر كدام از اعضاي تعاوني دارند، اميد آن مي‌رود با مشاركت دادن فعالان صنفي در اين اقدام هر چه سريع‌تر به بازاري مناسب در اين زمينه دست يابيم و ساماني اساسي را در بازار تلفن همراه شاهد باشيم.
او در پايان گفت: كليه فعالان و فروشگاه‌ها در اين عرصه مي‌توانند در اين تعاوني حضور داشته و سهيم باشند و از حضورشان استقبال مي‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا