چاينا موبايل همزمان با المپيک ارايه سرويس ۳G را آغاز مي کند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، ارايه استاندارد نسل سومي TD-SCDMA چين را از پرداخت حق امتياز به سهام داران خارجي بي نياز مي کند.تعداد کاربران چين به ۵۵۰ ميليون نفر مي رسد و حدود ۱۰ درصد اين کاربران به سيستم  TD-SCDMA ، مجهز هستند که همين ميزان هم …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، ارايه استاندارد نسل سومي TD-SCDMA چين را از پرداخت حق امتياز به سهام داران خارجي بي نياز مي کند.
تعداد کاربران چين به ۵۵۰ ميليون نفر مي رسد و حدود ۱۰ درصد اين کاربران به سيستم  TD-SCDMA ، مجهز هستند که همين ميزان هم نسبت به بسياري کشورها بي سابقه است.
در زمان حاضر ۶ تلفن همراه در جهان به سيستم نسل سومي مجهز شده اند که شامل Dopod s700، موتورولا l800t، Haixin T66، ال جي  KD876، Lenovos TD800 و سامسونگ i688 است.
 اپراتور چاينا موبايل مهمترين اپراتورچين مي باشد که سرويس هاي خود را در چين به استثناي هنگ کنگ و پاکستان ارايه مي دهد.
سرويس هايي که اين اپراتور ارايه مي دهد عبارتند از:GSM,SPRS,EDGE.
دولت چين اعلام کرد: تعداد کاربران چين تا پايان ژوئن ۲۰۰۸ به ۶۰۱ ميليون نفر رسيده است.
به گزارش وزارت ارتباطات چين در ماه ژوئن ۶۳/۸ ميليون کاربر جديد به تعداد کاربران اين کشور افزوده شده است.
در فوريه ۲۰۰۶ تعداد کاربران چين ۴۰۰ ميليون نفر بوده و با گذشت ۱۶ ماه ، تا پايان ژوئن ۲۰۰۷ به ۵۰۰ ميليون کاربر رسيده است و اکنون با گذشت ۱۲ ماه از مرز ۶۰۰ ميليون گذشته است.
چاينا موبايل، بزرگ ترين اپراتور تلفن همراه چين در ماه ژوئن ۶/۷ ميليون کاربر به تعدادکاربران خود افزوده است و تعداد کاربران اين شرکت در حال حاضر ۶/۴۱۴ ميليون نفر است.
۱۱۲/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا