شرکت “اپل” براي مبارزه با ايدز وارد ميدان مي شود

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت سافت پديا، قرمز رنگ مناسبي براي گوشي تلفن همراه است، بنابراين احتمال مي رود شرکت اپل نيز اقدام به توليد گوشي آيفون به رنگ قرمز کند.البته يکي از دلايلي که اين امکان را براي iPhone 3G فراهم مي کند اين است که برخلاف نسخه اوليه …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت سافت پديا، قرمز رنگ مناسبي براي گوشي تلفن همراه است، بنابراين احتمال مي رود شرکت اپل نيز اقدام به توليد گوشي آيفون به رنگ قرمز کند.
البته يکي از دلايلي که اين امکان را براي iPhone 3G فراهم مي کند اين است که برخلاف نسخه اوليه آيفون که از جنس فلز بود، قاب اين گوشي جديد از جنس پلاستيک است.
بر اساس اين گزارش، اپل به تازگي اقدام به توليد و فروش آيپادهاي قرمز رنگ در اقدامي موسوم به “جنگ سرخ” کرده که بخشي از درآمد آن را به Global Fund براي مبارزه با ايدز در کشورهاي آفريقايي اختصاص داده است.
البته اپل هنوز خبري مبني بر اينکه اين نسخه رنگي گوشي آيفون را واقعا عرضه مي کند منتشر نکرده اما شايعاتي در اين زمينه وجود دارد که شرکت Cupertino تا پيش از کريسمس اقدام به عرضه رنگ جديد آيفون خواهد کرد.
اگر اين خبر واقعيت داشت باشد تعطيلات زمستاني امسال براي طرفداران آيفون و بيماران آفريقايي مبتلا به ايدز، خوشايند خواهد بود.
بر اساس اين گزارش پيش بيني مي شود که رنگ قرمز اين گوشي نيز همانند نسخه سياه و سفيد آن از محبوبيت زيادي برخوردار شود و به اين ترتيب پيش بيني اپل براي فروش ۱۰ ميليون دستگاه از اين گوشي به وقوع خواهد پيوست.
۱۳۵/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا