ميليکوم سهام شرکت آمنت را به ارزش ۵۱۰ميليون دلار خريداري مي کند

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،بر اساس گزارش ميليکوم: آمنت که يک شرکت سرمايه گذاري خصوصي است از سال ۱۹۹۷ سرويس هاي خود را در آمريکاي مرکزي ارايه داده است.ميليکوم در ادامه گزارش خود آورده است:اين شرکت در حال حاضر با ارايه سرويس هاي تلويزيوني کابلي و پهن باند بازار کاستاريکا، هندوراس و …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،بر اساس گزارش ميليکوم: آمنت که يک شرکت سرمايه گذاري خصوصي است از سال ۱۹۹۷ سرويس هاي خود را در آمريکاي مرکزي ارايه داده است.
ميليکوم در ادامه گزارش خود آورده است:اين شرکت در حال حاضر با ارايه سرويس هاي تلويزيوني کابلي و پهن باند بازار کاستاريکا، هندوراس و السالولدور را در دست دارد.
در ادامه اين گزاش آمده است:اين شرکت همچنين سرويس هاي داده ارتباطي را در اين بخش از قاره آمريکا ارايه مي دهد.
ميليکوم درامد اين شرکت را در ۱۲ماه منتهي به دسامبر ۲۰۰۷ ميلادي ۱۴۳ميليون دلار اعلام کرد.
ميليوکوم اعلام کرد که آمريکاي مرکزي از لحاظ درآمد زايي مهمترين منطقه براي اين شرکت محسوب مي شود بطوري که بررسي ها نشان مي دهد حدود ۴۳ درصد از درآمد اين شرکت از اين ناحيه بدست مي آيد.
بر اساس اين بررسي ها، صنعت موبايل در آمريکاي مرکزي تا ۳۱دسامبر ۲۰۰۷ ميلادي يک ميليارد و ۲۰۰ميليون دلار درآمد و حدود هشت ميليون و ۸۰۰هزار کاربر براي ميليکوم به ارمغان آورده است.
اين اپراتور در آمريکاي مرکزي با برند تيگئو شناخته شده است و اپراتور شماره يک تلفن همراه در گواتمالا ، السالوادور و هندوراس به شمار مي رود.
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا