ثبات قيمت سيم کارت در آخرين روز هفته جاري

به گزارش خبرنگار موبنا ، واگذاري به روز سيم کارت هاي همراه  همراه اول باعث شده تا ميزان خريد و فروش سيم کارت هاي موجود در بازار کاهش يابد و اين امر بنوبه خود ثبات قيمت اين کالاي ارتباطي را در پي داشته است. در زمان حاضر قيمت سيم کارت هاي موجود در بازار را به …

به گزارش خبرنگار موبنا ، واگذاري به روز سيم کارت هاي همراه  همراه اول باعث شده تا ميزان خريد و فروش سيم کارت هاي موجود در بازار کاهش يابد و اين امر بنوبه خود ثبات قيمت اين کالاي ارتباطي را در پي داشته است.
 در زمان حاضر قيمت سيم کارت هاي موجود در بازار را به شرح زير است:
سيم کارت کارکرده کد “۱” تا سقف پنج ميليون و ۸۵۰ هزار ريال،   و سيم کارت صفر کدهاي “۲” و”۳″ به بهاي پنج ميليون و ۷۵۰ هزار ريال و پنج ميليون و ۱۵۰ هزار ريال به فروش مي رود.
در همين حال سيم کارت کارکرده کدهاي “۲” و “۳” به ترتيب به بهاي چهار ميليون و ۴۰۰هزار ريال و سه ميليون و ۴۰۰ هزار ريال فروخته مي شود.
همچنين سيم کارت هاي صفر کدهاي “۴”،”۵″،”۶″،”۷″ و” ۸″ به ترتيب با قيمت سه ميليون و ۶۵۰ هزار ريال، سه ميليون و ۵۵۰ هزار ريال،سه ميليون و ۳۵۰ هزار ريال، سه ميليون و ۳۰۰ هزار ريال و سه ميليون ريال معامله مي شوند.
سيم کارت کارکرده کدهاي فوق نيز با بهاي دو ميليون و ۷۰۰ هزار ريال، دو ميليون و ۸۰۰هزار ريال، دو ميليون و ۵۰۰ هزار ريال، دو ميليون و ۵۰۰ هزار ريال و دو ميليون و ۳۵۰هزار ريال در اختيار مشتريان قرار مي گيرد.
سيم کارت اعتباري همراه اول نيز تا سقف ۳۵۰ هزار ريال به فروش مي رسد.
سيم کارت هاي دائمي و اعتباري ايرانسل نيز به ترتيب به بهاي يک ميليون و ۱۵۰ هزار ريال و ۱۰۰ هزار ريال در بازار سيم کارت کشور به فروش مي رسد.
سيم کارت صفر تاليا نيز تا سقف ۵۵۰ هزار ريال فروخته مي شود.
هم اکنون همراه اول در سراسر کشور نزديک به ۲۷ ميليون مشترک  دارد که از اين تعداد  حدود ۱۰ ميليون کاربر از سيم کارت هاي اعتباري اين اپراتور استفاده مي کنند.
بر اساس آمارهاي غير رسمي، تاليا نزديک به يک ميليون نفر و اپراتور دوم نيز حدود ۱۱ ميليون کاربر دارند.
۱۲۹/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا