اپراتور موبي لينک پاکستان پيامک هاي ناخواسته را مسدود مي کند

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،”يوسف الله داد”يکي از مقامات آگاه در اين بار گفت:امروزه پيامک هاي ناخواسته به عنوان يکي از مشکلات جهان ارتباطات ، رشد فزاينده اي داشته است.وي افزود:را هکارهاي سيستم حفاظتي تکلک اين امکان را در اخيتار ما مي گذارد تا با بهره گيري از قانون فيلترينگ  از ارسال …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،”يوسف الله داد”يکي از مقامات آگاه در اين بار گفت:امروزه پيامک هاي ناخواسته به عنوان يکي از مشکلات جهان ارتباطات ، رشد فزاينده اي داشته است.
وي افزود:را هکارهاي سيستم حفاظتي تکلک اين امکان را در اخيتار ما مي گذارد تا با بهره گيري از قانون فيلترينگ  از ارسال اين گونه پيامک ها جلوگيري کرده و مانع رشد آنها شويم.
وي از جمله مزيت هاي ديگر اين طرح را حفاظت از شبکه و کاربران دربرابر ويروس ها و کلاهبرداري و هرگونه  سوء استفاده اعلام کرد.
الله داد گفت: اسپم ها اين قابليت را دارند که با پرنشان دادن حجم حافظه سيم کارت ، آن را وادار به رد و عدم پذيرش پيامک ها ي ديگر کنند.
“ولراد کلودي”يکي از مقامات تکلک در اين باره گفت : در نظر داريم با استفاده از راهکارهاي ضد اسپم عملکرد شبکه را بهبود بخشيم و موبيلينک از سال ۲۰۰۴ درزمينه هاي مختلف از جمله استفاده از  سرويس هاي  مديريت عملکرد وشماره ها ي قابل انتقال با اين شرکت همکاري مي کند.
تکلک شرکت آمريکايي است که در سال ۱۹۷۹ در کاليفرنيا تاسيس شد و فعاليت اصلي اين شرکت در زمينه ترکيب نوين کاربردها،سيگنال ها و سوييچ هاي نرم افزاري است.
مشتريان اصلي تکلک شرکت ها ي ارتباطي ،اپراتورها و تهيه کنندگان سرويس هاي شبکه هستند.
در پاکستان ۹اپراتور ارتباطي فعال وجود دارد که موبيلينک يکي از نمايندگي هاي اوراسکام با ۳۰ميليون و ۶۶۰هزار کاربر رتبه اول را در ميان ديگر رقبايش دارا است.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا