سياست گذاري نادرست ، مانع سرمايه گذاري در بخش توليد تلفن همراه در کشور مي شود

دکتر محمد قلي يوسفي کارشناس مسائل اقتصادي در گفت و گو با خبرنگار موبنا گفت : سرمايه گذاران خارجي بيشتر تمايل به صادرات گوشي به ايران دارند نه سرمايه گذاري در بخش توليد و اين به خاطر سياست هاي نادرست مسئولان در زمينه توليد و جذب سرمايه گذاري است.وي اظهار داشت : تکنولوژي توليد تلفن …

دکتر محمد قلي يوسفي کارشناس مسائل اقتصادي در گفت و گو با خبرنگار موبنا گفت : سرمايه گذاران خارجي بيشتر تمايل به صادرات گوشي به ايران دارند نه سرمايه گذاري در بخش توليد و اين به خاطر سياست هاي نادرست مسئولان در زمينه توليد و جذب سرمايه گذاري است.
وي اظهار داشت : تکنولوژي توليد تلفن همراه در کشور ما وجود ندارد و اين که مسئولان هنوز به فکر توليد اين کالا در کشور هستند بسيار غير منطقي به نظر مي رسد .
استاد دانشگاه علامه طباطبايي خاطرنشان کرد : اينکه تعرفه در کشور ما هنوز به ثبات نرسيده به اين علت است که از ابتداي انقلاب اسلامي تا به امروز در کشور شاهد سياست گذاري هاي بلند مدت نبوده ايم .
وي تصريح کرد : تعرفه تلفن همراه در کشور هاي اروپايي و حتي حوزه خليج فارس  در چند سال اخير افزايش نداشته است که اين نشان از برنامه ريزي درست و اصولي مسئولان ان کشور ها دارد .
وي در خصوص پايين بودن هزينه ارسال پيامک هاي فارسي گفت : حرکت مسئولان براي فارسي کردن هزينه بسيار به جا بوده است و اميد واريم در خصوص فرهنگ سازي باز نيز شاهد اين گونه حرکت ها باشيم.
b/13

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا