ارايه نرم افزار به روز اسپرينت براي گوشي ها ي هوشمند HTC

 به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،يک مقام آگاه در اين باره گفت:اسپرينت قرار است از نرم افزار فوق که ازاستاندارد EV-DO Rev پشتيباني مي کند در گوشي ها ي هوشمند “مغول”و “تاچ” HTCاستفاده کند. سرويس هاي ناوبري اسپرينت در اين بهينه سازي هدايت چرخشي نقطه به نقطه بيش از ۱۰ميليون منطقه محلي را تهيه …

 به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،يک مقام آگاه در اين باره گفت:اسپرينت قرار است از نرم افزار فوق که ازاستاندارد EV-DO Rev پشتيباني مي کند در گوشي ها ي هوشمند “مغول”و “تاچ” HTCاستفاده کند.
 سرويس هاي ناوبري اسپرينت در اين بهينه سازي هدايت چرخشي نقطه به نقطه بيش از ۱۰ميليون منطقه محلي را تهيه مي کند و اين قابليت را دارد که مانندسيستم ها يGPSوسايل نقليه با فشار يک دکمه مکان هايي را که از ترافيک کمتري برخوردار هستند، براي کاربر مشخص کند.
در اين گزارش آمده است که صفحه کليد مجازي QWERTYگوشي مدل تاچ اين شرکت اين امکان را در اختيار کاربران مي گذارد که به راحتي از سرويس هاي ايميل و پيامک  استفاده کنند و يا به راحتي اطلاعات مورد نياز خود را در گوشي اضافه کنند.
“ميشل هان”معاون بخش تجهيزات کاربران اسپرينت در اين باره گفت :اسپرينت متعهد شده است که سرويس هايي را که ارايه مي دهد با نيازها ي کاربران هماهنگ کند و اين امکان را در اختيار آنها قرار دهد که به صورت مستقل محتويات مورد نياز خود را دانلود کنند.
وي افزود:اسپرينت با يکي کردن ويندوزموبايل ها ي مشابه با تکنولوژي TouchFLO روي گوشي تاچ وارايه صفحه کليد QWERTY  روي گوشي مغول ،اين دو گوشي را به يکي از بهترين گوشي ها ي چند رسانه اي تبديل کرده است.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا