ژاپني ها بايد با صداي بلند با آيفون عکس بگيرند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، به علت سوء استفاده هايي که از دوربين آيفون در عکسبرداري هاي غير اخلاقي از خانم هاي ژاپني شده است شرکت اپل سيستمي را طراحي کرده است که هنگام عکسبردار ي صداي شاتر هنگام عکس  بسيار بلند است که ديگران متوجه آن مي …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، به علت سوء استفاده هايي که از دوربين آيفون در عکسبرداري هاي غير اخلاقي از خانم هاي ژاپني شده است شرکت اپل سيستمي را طراحي کرده است که هنگام عکسبردار ي صداي شاتر هنگام عکس  بسيار بلند است که ديگران متوجه آن مي شوند.
افراد سودجو در ژاپن بدون اين که خانم ها متوجه باشند با دوربين گوشي آيفون از آنها عکس هاي غير اخلاقي تهيه مي کنند.
اين دوربين ها به سيستمي مجهز شده اند که حتي هنگامي که گوشي در حالت سکون است صداي دوربين هنگام عکسبرداري به وضوح به گوش مي رسد.
با وجود اين که زمان زيادي از ارايه آيفون نسل سومي نمي گذرد، استفاده هاي غير اخلاقي از آن آغاز شده است.
عرضه گوش نسل سومي آيفون محصول اپل از ۱۱جولاي در ۲۱ کشور دنيا  عرضه شده که ژاپن يکي از کشورهاي عرضه کننده اين گوشي است.
فروشگاه هاي سافت بانک عرضه کننده  گوشي آيفون نسل سوم  در ژاپن در همان روزهاي اوليه به دليل استقبال گسترده شهروندان ژاپني با کمبود روبرو شدند.
به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “موبايل واک” ، عرضه ايفون به همان تعداد وعده داد شده ، بوده است با اين حال بسياري از کاربران نتواستند آن را از فروشگاههاي “سافت بانک” SoftBank خريدار کنند.
ساف بانک که تنها شرکت مجاز عرضه کننده گوشي تلفن همراه آيفون ۳G  در ژاپن است ، فکر مي کرد استقبال از اين گوشي درميان ژاپني ها درحد متوسط باشد که پيش بيني و تحليل شرکت نادرست بود ه است.
“استيو جابز” مديرعامل شرکت اپل گفت : اين شرکت تاکنون هيچ بيانيه يا اعلاني مبني بر خالي يا تمام شدن موجودي گوشي آيفون ۳G  از ژاپن دريافت نکرده است.
قيمت گوشي آيفون ۳G  در ژاپن توسط شرکت سافت بانک ، معادل قيمت فروش آن توسط شرکت اي تي اند تي در آمريکا است ونسخه ۸ گيگابايتي اين گوشي با قيمت ۲۱۶ دلار و نسخه ۱۶ گيگابايتي آن ۳۲۹ دلار است.
بازارتلفن هاي همراه ژاپن از زمان عرضه گوشي هاي پيشرفته ،  يکي از پررونق ترين بازارهاي دنيا است و گوشي آيفون نسل سومي از ۱۱جولاي در ۲۱ کشور جهان عرضه شده است که قبلا گفته شده بود اين گوشي در۲۳کشورعرضه خواهد شد که از اين ميان فرانسه و سنگاپور اين گوشي را درزما ن مقرر ، عرضه نکردند.
۱۱۲ / ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا