برجي سرويس ارسال محتوا از وب به موبايل عرضه کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از واشنگتن پست، اين سرويس بيشتر براي کاربران نوجواني در نظر گرفته شده که دوست دارند تمامي تصاوير زمينه و زنگ هاي موبايلي جديد را در تلفن همراه شان داشته باشند و نمي خواهند پول زيادي براي اين محتواها بپردازند.اين شرکت که دفتر مرکزي آن در پالو …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از واشنگتن پست، اين سرويس بيشتر براي کاربران نوجواني در نظر گرفته شده که دوست دارند تمامي تصاوير زمينه و زنگ هاي موبايلي جديد را در تلفن همراه شان داشته باشند و نمي خواهند پول زيادي براي اين محتواها بپردازند.
اين شرکت که دفتر مرکزي آن در پالو آلتو کاليفرنيا قرار دارد، محصولات ايميل موبايلي را يک سال و نيم پيش عرضه کرد و هم اکنون با ارايه محصول جديد ZipClip را با امکان دانلود محتوا از فايرفاکس و اينترنت اکسپلورر به تلفن همراه و کامپيوتر امکان پذير کرده است.
بر اين اساس هنگامي که کاربر آنلاين است مي تواند روي بخشي از محتواهايي مورد علاقه همچون ويديو، عکس، تصوير، گرافيک، انيميشن يا کليپ هاي صوتي کليک کند سپس آنها را به تلفن همراه ارسال کند.
اين محتواها با SMS ظاهر و پديدار نمي شود اما روي سرور ZipClip ذخيره شده و با عملکرد خاصي روي تلفن همراه قابل دسترس است.
بر اساس اين گزارش، اين سرويس با سيستم عامل جاوا، سيمبيان و بلک بري سازگار بوده و در ماه اکتبر براي گوشي iPhone نيز عرضه مي شود.
گوشي هاي  بلک بري نيز روي شبکه AT&T يا اسپرينت با اين کاربرد سازگار مي شود و يک نسخه چيني از اين سرويس در ماه آگوست در زمان برگزاري المپيک براي کاربران چيني عرضه مي شود.
مسابقات المپيک ۲۰۰۸ چين از هشتم تا ۲۴ اگوست ( ۱۸مرداد تا سوم شهرويور) در اين کشور برگزار مي شود.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا