روسيه درمورد تاثيرصاعقه بر تلفن همراه هشدار داد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،در اين بيانيه  آمده است: در پي مرگ مشکوک يک شهروند در حلي که تلفن همراه وي  در دستش ذوب شده بود کارشناسان به اين نتيجه رسيدند که اين فرد بر اثرعبور ناگهاني جريان برق از طريق تلفن همراه در هنگام صاعقه فوت کرده است.در ادامه اين گزارش …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،در اين بيانيه  آمده است: در پي مرگ مشکوک يک شهروند در حلي که تلفن همراه وي  در دستش ذوب شده بود کارشناسان به اين نتيجه رسيدند که اين فرد بر اثرعبور ناگهاني جريان برق از طريق تلفن همراه در هنگام صاعقه فوت کرده است.
در ادامه اين گزارش آمده است: طي چند هفته گذشته روزنامه ها ي اين کشور نيز چندين مورد مرگ و مير براثر استفاده تلفن همراه در هنگام رعد و برق را منتشر کرده اند.
با وجود اين هنوز شواهد علمي تاييد شده اي که نشان دهد امواج راديويي بسيار ضعيف تلفن همراه ،مي تواند در هنگام صاعقه کشنده باشد؛ منتشر نشده است.
تعداد کاربران جمهوري فدرال روسيه تا ماه آگوست ۲۰۰۷ميلادي ۱۶۳ميليون و ۷۳۰هزار نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين دوره زماني ۱۱۱درصد بوده است.
در اين کشور ۱۱اپراتور فعاليت مي کنند.
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا