جريمه مزاحمت هاي موبايلي در هند افزايش يافت

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “بيزينس استاندارد”، در تاريخ ۱ سپتامبر ۲۰۰۷ رگولاتور مخابرات با ارايه سرويس NDNC به منظور جلوگيري از اين تماس ها جريمه ۵۰۰ روپيه اي را نيز براي اين تخلفات تعيين کرد.اکنون پس از گذشت ۱۰ ماه تماس هاي نا خواسته و مزاحمت هاي تلفني …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “بيزينس استاندارد”، در تاريخ ۱ سپتامبر ۲۰۰۷ رگولاتور مخابرات با ارايه سرويس NDNC به منظور جلوگيري از اين تماس ها جريمه ۵۰۰ روپيه اي را نيز براي اين تخلفات تعيين کرد.
اکنون پس از گذشت ۱۰ ماه تماس هاي نا خواسته و مزاحمت هاي تلفني از طريق تلفن همراه در اين کشور هنوز ادامه دارد و حتي بيشتر شده است.
رگولاتوري مخابرات هند از اپراتورهاي تلفن همراه خواست تا راه حلي براي اين مشکل پيدا کنند و مانع برقراري تماس هاي مزاحم شوند.
در نظر گرفتن جريمه ۲۰ هزار روپيه اي براي مزاحمت هاي تلفني راه حلي است که رگولاتور مخابرات هند براي اين مشکل در نظر گرفته است.
هند با سه ميليون و ۱۶۶هزارو ۴۱۴ کيلومتر مربع مساحت و بيش از يک  ميليارد نفر جمعيت در جنوب آسيا واقع شده و پايتخت آن دهلي نو است.
شمار کاربران تلفن همراه اين کشور از مرز ۲۵۰ميليون نفر گذشته است وماهيانه ۸ ميليون کاربر بر تعداد کاربران اين کشور افزوده مي شود.
۱۱۲/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا