“گيم لافت” به بازار هند چشم دوخته است

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اکانميک تايمز”، گيم لافت در صدد ارايه بازي موبايلي به شرکت هاي بزرگي مانند نوکيا، سامسونگ، موتورولا، سوني اريکسون و ال جي در بازار هند است.اين شرکت با اپراتورهاي هند مانند وودافون و ايرتل نيز قرارداد هايي به ارزش ۱۴۰ ميليون دلار بسته است …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اکانميک تايمز”، گيم لافت در صدد ارايه بازي موبايلي به شرکت هاي بزرگي مانند نوکيا، سامسونگ، موتورولا، سوني اريکسون و ال جي در بازار هند است.
اين شرکت با اپراتورهاي هند مانند وودافون و ايرتل نيز قرارداد هايي به ارزش ۱۴۰ ميليون دلار بسته است که استراتژي اين شرکت را براي حضور در بازار پر قدرت تلفن همراه در هند دچار دگرگوني مي کند.
گيم لافت بازي هاي جديد را طراحي کرده و مورد آزمايش قرار داده است که شامل بازي هايي بر اساس برنامه هاي تلويزيوني هند مي باشد  و به زبان هاي محلي ارايه مي شود.
مدير بخش نرم افزاري گيم لافت اعلام کرد: در حال حاضر ۲ هزار بازي توسط اپراتورهاي بزرگ وودافون و ايرتل در هند دانلود مي شود که در مقايسه با بازار بزرگ هند که در هر ثانيه سه بازي دانلود مي شود، ميزان کمي است.
شرکت Gameloft توليد کننده و ارايه دهنده بازي هاي ويديويي براي تلفن هاي همراه است ، دفتر مرکزي آن در فرانسه قرار دارد و نمايندگي هاي اين شرکت در سراسر جهان گسترده شده اند.
اين شرکت با ۲ هزار و ۶۳۵ کارمند در سراسر جهان پس از E-Mobile به عنوان دومين شرکت ارايه دهنده بازي هاي تلفن همراه در جهان محسوب مي شود.
در آمد اين شرکت در سال ۲۰۰۶ ميلادي  92  ميليون دلار و در سال ۲۰۰۷ ميلادي  130 ميليون دلار بوده است.
۱۱۲/  14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا