همکاري اريکسون و تري ايتاليا در زمينه HSPA

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،بر اساس اين گزارش  فناوري HSPA ارتقا يافته اين توانايي را دارد که بيشترين مقدار داده مخابره شده از يك ايستگاه زمينى به يك ماهواره ارتباطاتى(آپلينک) را که ۵.۸مگابايت بر ثانيه است انتقال دهد و به طور قابل ملاحظه اي مقدار رکود شبکه را کاهش دهد که ارتباطات …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،بر اساس اين گزارش  فناوري HSPA ارتقا يافته اين توانايي را دارد که بيشترين مقدار داده مخابره شده از يك ايستگاه زمينى به يك ماهواره ارتباطاتى(آپلينک) را که ۵.۸مگابايت بر ثانيه است انتقال دهد و به طور قابل ملاحظه اي مقدار رکود شبکه را کاهش دهد که ارتباطات باکيفيت تر کاربران را در پي خواهد داشت.
فناوري آپلينک پرسرعت امکان استفاده ازسرويس هايي چون ويديو کنفرانس،آپلود محتواها ي مختلف توليدي کاربران،ارسال ايميل و بازي هاي آنلاين تعاملي را با بهترين کيفيت در اختيار کاربران مي گذارد.
“وينسنزو نوواري”مدير عامل تري ايتاليا ارايه اين فناوري را راهي براي توسعه هر چه بيشتر بازار پهن باند تلفن همراه عنوان کرد.
ايتاليا ۱۲اپراتور ارتباطي دارد که تري با بيش از هفت ميليون کاربر رتبه سوم را در بين اپراتورها ي اين کشور به خود اختصاص داده است.
تري يکي از نمايندگي ها يشرکت هاچينسون  وامپوئا است.
اريکسون شرکت سوئدي است که در سال ۱۸۷۶پايه ريزي شد وفعاليت اصلي ان در زمينه تهيه شبکه ارتباطي مي باشد.
اين شرکت بعد ازادغام با سوني ژاپن در حال حاضر به عنوان يکي از بزرگ ترين توليد کنندگان گوشي جهان شناخته مي شود.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا