رکود در بازار سيم کارت همچنان ادامه دارد

“علي حيدري” يکي از فروشندگان سيم کارت در اين باره گفت: به دليل عدم ايجاد شرايط خاص در بازار سيم کارت هاي همراه اول، همچنان بازار اين نوع سيم کارت ها در رکود به سر مي برد.وي افزود:از مهمترين دلايلي که باعث رکود بازار شده است مي توان به ورود سيم کارت هاي ۱۵۰ هزار …

“علي حيدري” يکي از فروشندگان سيم کارت در اين باره گفت: به دليل عدم ايجاد شرايط خاص در بازار سيم کارت هاي همراه اول، همچنان بازار اين نوع سيم کارت ها در رکود به سر مي برد.
وي افزود:از مهمترين دلايلي که باعث رکود بازار شده است مي توان به ورود سيم کارت هاي ۱۵۰ هزار توماني به بازار اشاره کرد.
اين فروشنده خاطر نشان کرد: سيم کارت هاي همراه اول همچنان بدون تغيير قيمت نسبت به روزهاي گذشته در بازار عرضه مي شود.
سيم کارت کارکرده کديک تا سقف پنج ميليون و ۹۰۰ هزار ريال،   و سيم کارت صفر کدهاي دو و سه به بهاي پنج ميليون و ۸۰۰ هزار ريال و پنج ميليون و ۲۰۰ هزار ريال به فروش مي رود.
در همين حال سيم کارت کارکرده کدهاي دو و سه به ترتيب به بهاي چهار ميليون و ۵۰۰ هزار ريال و سه ميليون و ۵۰۰ هزار ريال فروخته مي شود.
همچنين سيم کارت صفر کدهاي چهار، پنج،شش، هفت و هشت به ترتيب با قيمت سه ميليون و ۶۵۰ هزار ريال، سه ميليون و ۶۰۰ هزار ريال،سه ميليون و ۴۰۰ هزار ريال، سه ميليون و ۳۵۰ هزار ريال و سه ميليون و ۵۰ هزار ريال در پنج منطقه تهران معامله مي شود.
سيم کارت کارکرده کدهاي فوق نيز با بهاي دو ميليون و ۸۰۰ هزار ريال، دو ميليون و ۹۰۰هزار ريال، دو ميليون و ۶۰۰ هزار ريال، دو ميليون و ۵۵۰ هزار ريال و دو ميليون و ۴۵۰هزار ريال در اختيار مشتريان قرار مي گيرد.
سيم کارت اعتباري همراه اول نيز تا سقف ۳۵۰ هزار ريال به فروش مي رسد.
اپراتور اول هم اکنون بالغ بر ۲۶  ميليون مشترک دارد که از اين ميزان ۱۰ ميليون متعلق به سيم کارت اعتباري اين اپراتور است.
۱۲۹/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا