بازار کالاهاي تلفن همراه در هند سبز مي شود

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اکانميک تايمز”، شرکت هاي بزرگي مانند نوکيا، ال جي، سامسونگ و Haier براي اولين بار در هند يک پورتال کالاهاي سبز ارايه مي دهند که شامل توليدات دوستار طبيعت است.به گفته مشاور اجرايي اين پورتال ، هند نسبت به کشور هاي اروپايي و آمريکا …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اکانميک تايمز”، شرکت هاي بزرگي مانند نوکيا، ال جي، سامسونگ و Haier براي اولين بار در هند يک پورتال کالاهاي سبز ارايه مي دهند که شامل توليدات دوستار طبيعت است.
به گفته مشاور اجرايي اين پورتال ، هند نسبت به کشور هاي اروپايي و آمريکا بيشتر به ارايه محصولات سازگار با طبيعت توجه نشان مي دهد.
شرکت نوکيا در اولين گام ،  تلفن همراه  3110 (Evolve) را ارايه کرد که ۵۰ درصد پوشش آن از مواد تجديد شدني تشکيل شده است ، ۶۰ درصد اجزاي آن قابل بازيافت است و شارژ آن از طريق انرژي هاي طبيعي امکان پذير مي باشد.
شرکت نوکيا تمام محصولات خود را بدون PVC ارايه مي دهد.
مديريت بازاريابي نوکيا در هند در اين رابطه گفت: ما تغييراتي در مراحل توليد گوشي هاي خود به وجود آورده ايم که بر اساس آن ۹۰ درصد انرژي ذخيره مي شود و ۶۵ تا ۸۰ درصد اجزاي تلفن هاي همراه قابل بازيافت است.
محصول ديگري که نوکيا در سراسر جهان ارايه کرده گوشي  Remade است که از قوطي هاي آلومينيومي، بطري هاي پلاستيکي و تاير هاي فرسوده ماشين ساخته شده است.
 112/ 14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا