پر فروش ترين گوشي هاي تلفن همراه در بازار امروز تهران

به گزارش خبرنگار موبنا،قيمت مناسب و امکانات بالاي اين مدل ها باعث شده تا اکثر کاربران تلفن همراه خريد مدل هاي فوق را ترجيح دهند.**نوکياگوشي  3500نوکيا پرفروش ترين مدل اين برند معرفي شد و  قيمت آن با گارانتي رسمي در حدود يک ميليون و ۴۰۰ هزار ريال  بوده است.نوکيا ۳۵۰۰ کلاسيک داراي ابعاد ??? در …

به گزارش خبرنگار موبنا،قيمت مناسب و امکانات بالاي اين مدل ها باعث شده تا اکثر کاربران تلفن همراه خريد مدل هاي فوق را ترجيح دهند.
**نوکيا
گوشي  3500نوکيا پرفروش ترين مدل اين برند معرفي شد و  قيمت آن با گارانتي رسمي در حدود يک ميليون و ۴۰۰ هزار ريال  بوده است.
نوکيا ۳۵۰۰ کلاسيک داراي ابعاد ??? در ۴۵ در  ??.?  ميلي و ۸۱ گرم ، يک صفحه نمايش ۱.۸ اينچ با وضوح ??? در ??? پيکسل و ۲۶۲هزار رنگ مجهز است .
صفحه نمايش گوشي اندازه کوچکي دارد و وضوح آن کم است  و ساير گوشي هايي که در اين رده قرار دارند به صفحه نمايش هاي بهتري مجهز مي باشند و وضوح بالاتري دارند .
اين گوشي مجهز به يک دوربين دو مگاپيکسل با وضوح ???? در ???? پيکسل  است  دوربين فاقد فلش است و بنابراين در صورت کافي نبودن نور نمي توان عکس هاي خوبي را ايجاد کرد .
حافظه داخلي اين گوشي توسط کارت حافظه جانبي تا دو گيگابايت ارتقا مي يابد.
**سوني اريکسون
مدل K800سوني اريکسون با امکاناتي مناسب توانسته در ليست پرفروش ترين گوشي ها قرار گيرد و اين گوشي هم اکنون با گارانتي رسمي به بهاي يک ميليون و ۸۰۰ هزار ريال در بازار تلفن همراه تهران به فروش مي رسد.
اين گوشي از ماه فوريه سال ۲۰۰۶ در رنگ بندي مشکي، قهوه اي و نقره اي به بازار جهاني عرضه شده است.
اين گوشي داراي  115 گرم وزن  ، دوربين عکاسي و فيلمبرداري ۲/۳ مگاپيکسل، قابليت فوکوس خودکار ، لنز سايبرشات و دوربين دوم VGA، صفحه نمايش TFT با قابليت نمايش ۲۶۲ هزارو ۱۴۴ رنگ، حافظه داخلي ۶۴ مگابايت و مجهز به سيستم پخش صداي پلي فونيک ۷۲ کاناله از ويژگي هاي بارز K800 سوني اريکسون است.
**سامسونگ
اکثر فعالان بازار مدل U600 سامسونگ را با قيمتي در حدود دو ميليون و ۱۵۰ هزار ريال به عنوان پر فروش ترين مدل اين برند اعلام کردند و اين گوشي از بدو ورود به بازار به دليل امکانات بالا و قيمت مناسب، با اسقبال خوبي از سوي خريداران مواجه شده است.
گوشي سامسونگ مدل U600 در ماه فوريه سال ۲۰۰۷ ميلادي وارد بازار جهاني شده است.
برخي از فعالان بازار ظاهر زيبا و امکانات مناسب اين گوشي را از مهمترين دلايل پرفروش بودن  اين مدل گوشي در بازار تلفن همراه تهران دانستند.
اين گوشي از دوربين عکاسي و فيلمبرداري ۲/۳ مگاپيکسلي، ابعاد عکس ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پيکسل، حافظه داخلي ۶۰ مگابايت، حافظه جانبي (microSD (TransFlash بوده و در عين حال از قابليت Java MIDP 2.0، سيستم جستجوي Yahoo، سيستم اسکن و پردازش کارت ويزيت نيز برخوردار است.
**موتورولا
فروشندگان گوشي هاي موتورولا  از مدل A1200 اين برند را که با قيمت دو ميليون و ۲۰۰ هزار ريال عرضه مي شود ، پرفروش ترين مدل اين برند نام بردند.
اين محصول موتورولا  در ماه دسامبر سال ۲۰۰۵ ميلادي در سه رنگ مشکي ، قرمز و نقره اي به بازار جهاني عرضه شد ، اما کمتر از يک سال است که اين گوشي به صورت چمداني در تک رنگ مشکي وارد بازار شده است.
اين گوشي داراي صفحه نمايش لمسي ۳۲۰در ۲۴۰پيکسل ، دوربين عکاسي و فيلمبرداري دو مگاپيکسل و سيستم صداي پلي فونيک ۴۰کاناله مي باشد و همچنين از پردازنده INTEL ، حافظه داخلي هشت مگابايتي برخودار است و قابليت ارتقا از طريق حافظه جانبي را به کار بر مي دهد.
**اچ تي سي
گوشي TOUCH اچ تي سي  که کمتر از يک سال وارد بازار تلفن همراه کشور شده است توانسته جاي خود را در بين  کاربران باز کند  و به عنوان پرفروش ترين گوشي اين برند معرفي شود.
اين گوشي هم اکنون با گارانتي رسمي به بهاي چهار ميليون و ۷۰۰ هزار ريال در بازار تلفن همراه کشور معامله مي شود.
اين مدل يکي از کوچکترين دستگاههاي Pocket PC  داراي ويندوز موبايل ۶است و.
استفاده از اين گوشي آسان بوده اما به دليل قطر کم و عرض زياد گوشي ، بعضي افراد نمي توانند به راحتي با يک دست از آن استفاده کنند.
 اين گوشي از استحکام کافي برخوردار است، صفحه نمايش Touch در قاب جلوي تلفن با سطح گوشي همتراز بوده در حالي که در ساير مدل هاي HTC صفحه نمايش چند ميلي متر پايين تر از سطح تلفن قرار دارد.
 مدل Touch در قاب پشت تلفن داراي يک دوربين دو مگا پيکسلي است که آينه کوچک خود نگاره نيز نزديک آن مشاهده مي شود.
دوربين اين گوشي فاقد فلاش است و بعد از فشار دادن کليد ميانبر دوربين در طرف راست تلفن، منوي آن ظرف ۴ ثانيه فعال مي شود.
۱۲۹/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا