سود سوني اريکسون ۹۶ درصد کاهش يافت

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،بر اساس آمارهاي بدست آمده سود اين شرکت در فصل دوم تنها ۹ميليون و ۴۸۰هزار دلار بوده است در حاليکه سود شرکت در مدت مشابه سال گذشته ۴۹۹ميليون دلار و در فصل اول سال جاري نيز ۲۹۱ميليون دلار برآورد شده است.در اين گزارش همچنين آمده است که فروش …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،بر اساس آمارهاي بدست آمده سود اين شرکت در فصل دوم تنها ۹ميليون و ۴۸۰هزار دلار بوده است در حاليکه سود شرکت در مدت مشابه سال گذشته ۴۹۹ميليون دلار و در فصل اول سال جاري نيز ۲۹۱ميليون دلار برآورد شده است.
در اين گزارش همچنين آمده است که فروش شرکت از چهار ميليارد و ۹۳۰ميليون دلار سال گذشته به چهار ميليارد و ۴۷۰ميليون دلار در اين فصل رسيده است.
اريکسون با اعلام اين که  مشکل ايجاد شده تا پايان سال نيز ادامه خواهد داشت ، افزود : سود ناخالص اين شرکت نيز در اين فصل با رکود همراه بوده است و سهم بازار اين اپراتور نيز با اين رکود قابل توجه در اين فصل تنها ۸ درصد بوده است.
سوني اريکسون پيش بيني کرد که بازارجهاني  تلفن همراه در سال ۲۰۰۸ ميلادي ۱۰درصد رشد داشته باش که بخش اعظم اين رشد در اختيار بازار کشورهاي در حال توسعه و گوشي هاي ارزان قيمت خواهد بود.
سوني اريکسون شرکت سازنده تجهيزات الکترونيکي و تلفن همراه سوئدي –ژاپني که از ترکيب دو شرکت اريکسون سوئد که در سال ۱۸۷۶پايه ريزي شد و شرکت ژاپني سوني سازنده تجهيزات الکترونيکي و تلفن همراه ايجاد شده است. اين شرکت در فصل آخر سال ۲۰۰۷ با کاهش ۱۷ درصدي سود مواجه شده است.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا