کاهش سهم ويوو و تيم در بازار تلفن همراه برزيل

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،اين گزارش در حالي منتشر شد که کلارو و Oiاپراتورهاي دوم و سوم اين کشور در ماه ژوئن با افزايش سهم مواجه بوده اند.سهم ويوو که ترکيبي از اپراتورهاي تلفنيکاي اسپانيا و تلکام پرتغال است از ۳۰.۴۵درصد در ماه مي به ۳۰.۳۶درصد کاهش يافته است و  سهم اپراتور …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،اين گزارش در حالي منتشر شد که کلارو و Oiاپراتورهاي دوم و سوم اين کشور در ماه ژوئن با افزايش سهم مواجه بوده اند.
سهم ويوو که ترکيبي از اپراتورهاي تلفنيکاي اسپانيا و تلکام پرتغال است از ۳۰.۴۵درصد در ماه مي به ۳۰.۳۶درصد کاهش يافته است و  سهم اپراتور تيم از ۲۵.۶۰درصد در ماه مي به ۲۵.۴۰درصد در ژوئن رسيده است.
اين گزارش مي افزايد:سهم اپراتور کلارو نيز با ۱۲درصد افزايش نسبت به ماه مي به ۲۴.۸۷درصد و سهم Oiبا ۱۶درصد افزايش در اين مدت با ۱۵.۲۵درصد رسيده است.
تعداد کل کاربران برزيل بر اساس تازه ترين بررسي ها تا پايان ژوئن ۲۰۰۸ ميلادي ۱۳۳ميليون و ۲۰۰هزار نفراعلام شده است که از اين تعداد کاربر ۲ميليون و ۶۰۰هزار نفرتنها در ماه ژوئن وارد شبکه ارتباطي تلفن همراه برزيل شده اند.
برزيل ۹اپراتور تلفن همراه فعال دارد.
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا