همکاري يوفون پاکستان با ROKانگليس

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،يک مقام اگاه در اين باره گفت :سرويس خبرهاي ويديويي يوفون در هر روز سه ويديو خبري در مورد آخرين خبرهاي روز دنيا  را از طريق سرويس MMS به مدت ۶۰ثانيه در اختيار کاربران قرار مي دهد و هزينه اين سروس بسيار ارزان و ۵۰ روپيه در …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،يک مقام اگاه در اين باره گفت :سرويس خبرهاي ويديويي يوفون در هر روز سه ويديو خبري در مورد آخرين خبرهاي روز دنيا  را از طريق سرويس MMS به مدت ۶۰ثانيه در اختيار کاربران قرار مي دهد و هزينه اين سروس بسيار ارزان و ۵۰ روپيه در ماه است.
“علي اکرام”يکي از مديران يوفون با بيان اين که اپراتور مذکور اولين مجري اين طرح در پاکستان است، افزود:کاربران از اين پس مطمئن باشند که در هر زمان و هر کجا مي توانند از اين سرويس استفاده کنند.
 ROK Entertainment Group شرکت پيشرو تهيه سرگرمي هاي موبايلي بخصوص درزمينه توسعه و گسترش فناوري ها،کاربردها و سرويس هاي نوين تلفن همراه است و در سال ۲۰۰۴ در انگلستان تاسيس شد.
تعداد کاربران پاکستان تا اوريل ۲۰۰۸ ميلادي بيش از ۸۵ميليون نفرو  ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۵۲.۸۷درصد اعلام شده است.
پيش بيني مي شود تعداد کاربران پاکستان تا سال ۲۰۱۰ ميلادي به ۱۰۰ميليون مشترک برسد و اين کشور ۱۰اپراتور تلفن همراه دارد.
براساس تازه ترين آمار تعداد کاربران يوفون پاکستان  تا پايان فصل اول ۲۰۰۸ميلادي بيش از ۱۸ميليون نفر وسهم اين اپراتوردر بازار ارتباطي اين کشور ۲۰.۶درصد اعلام شده است.
يوفون در جدول رده بندي اپراتورهاي اين کشوررتبه دوم را به خود اختصاص داده است.
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا