افزايش ۲ هزار توماني اعتبار سيم‌کارت‌هاي اعتباري ايرانسل ممكن شد

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، روابط عمومي ايرانسل اعلام كرد: با استفاده از سرويس “شارژ الکترونيکي” (E-Charge) که براي نخستين بار در ايران توسط ايرانسل ارايه شده است، مشترکان سيم‌کارت‌هاي اعتباري مي‌توانند از بين اعتبارهاي ۲، ۵، ۱۰ و يا ۲۰ هزار توماني هر يک را که مايل باشند انتخاب و بدون …

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، روابط عمومي ايرانسل اعلام كرد: با استفاده از سرويس “شارژ الکترونيکي” (E-Charge) که براي نخستين بار در ايران توسط ايرانسل ارايه شده است، مشترکان سيم‌کارت‌هاي اعتباري مي‌توانند از بين اعتبارهاي ۲، ۵، ۱۰ و يا ۲۰ هزار توماني هر يک را که مايل باشند انتخاب و بدون نياز به خريد کارت شارژ و و وارد كردن شماره رمز آن، اعتبار مکالمه خط اعتباري خود را افزايش دهند.
بنا بر اعلام با استفاده از سرويس شارژ الکترونيکي ايرانسل مشترکان سيم‌کارت‌هاي دايمي هم مي‌توانند بدون نياز به مراجعه به بانک، صورتحساب تلفن همراه خود را پرداخت كرده و يا به حساب سيم‌کارت دايمي خود سپرده واريز كنند.
طبق اين گزارش از مزاياي استفاده از خدمات شارژ الکترونيکي ايرانسل مي‌توان به امنيت بالا در روند انجام تراکنش و کاهش امکان وقوع موارد تقلب از جمله کارت شارژهاي تقلبي اشاره کرد. ايجاد فرصت‌هاي شغلي براي علاقه‌مندان با برخورداري از تنها يک دستگاه تلفن همراه و مهم‌تر از همه تسهيل روند انجام کليه تراکنش‌هاي مذکور و در نتيجه صرفه‌جويي در وقت، هزينه و انرژي از ديگر مزاياي اين طرح به شمار مي‌رود.
پس از انجام هر تراکنش، پيام کوتاهي براي فروشنده و مشترک ارسال مي‌شود که تکميل مراحل تراکنش شامل شارژ مجدد، پرداخت صورتحساب و يا سپرده را اطلاع مي‌دهد.
بنا بر اعلام هر عمليات شارژ الکترونيکي، در صورتي تکميل شده تلقي مي‌شود که طرفين، “پيام کوتاه تاييد” دريافت كرده باشند. در اين پيام، اطلاعات مربوط به تراکنش انجام شده، از جمله تاريخ و زمان دقيق انجام تراکنش، مبلغ منتقل شده، شماره تلفن دريافت کننده اعتبار يا وجه، ميزان موجودي حساب مشترکان سيستم و کد تراکنش (TID) ارسال مي‌شود.
طبق اعلام روابط عمومي ايرانسل درحال حاضر ۲۱۶ فروشنده برگزيده ايرانسل در شهرهاي تهران، کرج، اصفهان، تبريز، اهواز، کيش، رشت، اروميه، ساري، همدان، گرگان، بابل، کاشان، شيراز، بابلسر، چالوس، سنندج و مشهد مقدس آماده ارايه اين خدمات به مشترکان ايرانسل هستند که فهرست نام و نشاني آنان از طريق وب‌سايت ايرانسل به نشاني www.Irancell.ir قابل مشاهده است و تمامي مراحل شارژ الکترونيکي، تحت نظارت دقيق ايرانسل صورت مي‌گيرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا