احداث اولين شبکه MVNOدر کامرون

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت”سلولارنيوز”،”ميشل نگوتساپ”مدير عامل يمبا در اين باره گفت:اپراتور مجازي مذکور سرويس هاي خود را با بهره گيري از کامتل ،اپراتور CDMAين کشور در اختيار کاربران مي گذارد.وي افزود:بر اساس پيش بيني هاي صورت گرفته انتظار داريم تا سال ۲۰۱۰ميلادي تعداد کاربران اين اپراتور به ۲ميليون مشترک …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت”سلولارنيوز”،”ميشل نگوتساپ”مدير عامل يمبا در اين باره گفت:اپراتور مجازي مذکور سرويس هاي خود را با بهره گيري از کامتل ،اپراتور CDMAين کشور در اختيار کاربران مي گذارد.
وي افزود:بر اساس پيش بيني هاي صورت گرفته انتظار داريم تا سال ۲۰۱۰ميلادي تعداد کاربران اين اپراتور به ۲ميليون مشترک برسد.
کامتل در اين باره گفت :در نظر دارد تا سپتامبرآينده با کمک هواوي، راهکارها ي سيستم هاي ارتباط دسترسي راديويي EV-DO))را به منظور دسترسي هاي اينترنتي خود به روز کند که مزيت هاي ان شبکه مجازي مذکور را نيز در بر خواهد گرفت.
تعداد کاربران تلفن همراه در کامرون تا پايان فصل اول سال ۲۰۰۸ميلادي چهارميليون و ۹۰۰هزار نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۲۷درصد اعلام شده است.
کامرون دو اپراتورتلفن همراه دارد.
کامتل تهيه کننده سرويس هاي ارتباطي ملي و اينترنتي در کامرون است اين شرکت فعاليت گسترده اي را در زمينه ساخت شبکه CDMA،ساخت سرويس هاي ارتباطي  با استفاده فيبر نوري وسوئيچنگ خودکار تلفن انجام داده است.
CDMA تکنولوژي است که قابليت مخابره حجم بالايي از داده و صوت را توسط يك فركانس يكسان به طور همزمان دارا است.
۱۳۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا