استراليايي ها به معاملات آنلاين موبايلي اعتماد ندارند

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت استاف، بر اساس اين گزارش اکثر استراليايي ها اعتمادي به تلفن هاي همراه و PDA هايشان براي معاملات و تراکنش هاي آنلاين همچون بانکداري و خريد ندارند.يک نظر سنجي که در استراليا در اين زمينه انجام شد، نشان مي دهد که ۷۸ درصد استراليايي ها …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت استاف، بر اساس اين گزارش اکثر استراليايي ها اعتمادي به تلفن هاي همراه و PDA هايشان براي معاملات و تراکنش هاي آنلاين همچون بانکداري و خريد ندارند.
يک نظر سنجي که در استراليا در اين زمينه انجام شد، نشان مي دهد که ۷۸ درصد استراليايي ها که در رده ميانسال هستند اعلام کرده اند که آنها از تلفن همراه يا PDA  براي پرداخت صورتحساب، خريد يا بانکداري آنلاين استفاده نمي کنند.
اکثر شرکت کنندگان در اين نظر سنجي اعلام کردند که براي انجام امور بانکي و مالي از طريق تلفن همراه  به اعتماد ، اطمينان و امنيت بيشتري نياز دارند.
بر اساس اين گزارش تنها ۱۲ درصد استراليايي ها از تلفن همراه و PDA ها  براي پرداخت صورتحساب ، بانکداري آنلاين و خريد استفاده مي کنند.
تعداد کاربران در استراليا تا ۲۰۰۷ ميلادي حدود ۲۲ميليون نفرو ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۹۶.۹۵درصد بوده است.
در اين کشور۶ اپراتور ارتباطي وجو دارد که تلسترا با ۹ ميليون و ۳۰۰هزار کاربر رتبه اول را در ميان ديگر رقبايش دارا مي باشد.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا