نوکيا زيمنس بزرگترين شبکه نسل سومي تلفن همراه تايوان را ارتقا مي دهد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي ” سافت پديا” ، اين قرارداد که ارزش آن ۷۲ ميليون يورو اعلام شده است ،با ارتقاي شبکه نسل سومي تلفن همراه تايوان امکان دستيابي کاربران شرکت چانگهوا تلکام را به سرعتي معادل ۲ مگابايت برثانيه براي آپلود و تا ۱۴ مگابايت برثانيه براي …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي ” سافت پديا” ، اين قرارداد که ارزش آن ۷۲ ميليون يورو اعلام شده است ،با ارتقاي شبکه نسل سومي تلفن همراه تايوان امکان دستيابي کاربران شرکت چانگهوا تلکام را به سرعتي معادل ۲ مگابايت برثانيه براي آپلود و تا ۱۴ مگابايت برثانيه براي دانلود کردن،  فراهم کند.
شرکت چانگهوا تلکام با اجراي اين قرارداد به سرويس اينترنت  پرسرعت Internet High Speed Access (I-HSPA)  شبکه نوکيا زيمنس دسترسي خواهد يافت که استفاده از آن سريعتر و ارزان قيمت تر خواهد بود.
“چن – هان لين ” رييس شرکت “گروه تجاري چانگهوا تلکام موبايل”
گفت:  تايوان يکي از کشورهاي پيشرو در زمينه استفاده از فن آوري پيشرفته و حتي  منبعي براي ارايه سرويس هاي ديتا با سرعت بالا در منظقه است .
“مايک وانگ”  رييس شبکه هاي نوکيا زيمنس در تايوان ، هنگ کنگ و ماکائو گفت : روابط ما با شرکت چانگهوا تلکام براساس اعتماد دوجانبه شکل گرفته است و اين شرکت تاکنون درخواست هاي متنوعي از جمله بسته پرسرعت اطلاعات ترافيکي از ما داشت.
 و ي افزود: فن آوري پيشرفته در زمينه ارايه و ارتقا شبکه پرسرعت I-HSPA نيز يکي ديگر از موارد همکاري هاي دوجانبه است که براي اين کشور فراهم مي کنيم و مي توان گفت که اين سرويس اولين بار درمنطقه آسيا – پاسيفيک و چين بزرگ راه اند ازي مي شود.
شرکت چانگهوا تلکام با حدود ۸ ميليون کاربر تقريبا درصدر ۸ اپراتور تايوان  است و راه اندازي شبکه ياد شده جديد به ارتقاي جايگاه اين شرکت در تايوان کمک مي کند.
۱۳۱/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا