بيک ، تلفن همراه به بازار عرضه مي کند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “موبايل واک” ، عرضه اين گوشي به بازار مراحل نهايي را طي مي کند که پس از تکميل شدن ، گوشي BIC phone با طرح تيغ صورت تراشي ، با يک سيم کارت ، امکان مکالمه مجاني تا ۶۰ دقيقه و يک باتري کاملا …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “موبايل واک” ، عرضه اين گوشي به بازار مراحل نهايي را طي مي کند که پس از تکميل شدن ، گوشي BIC phone با طرح تيغ صورت تراشي ، با يک سيم کارت ، امکان مکالمه مجاني تا ۶۰ دقيقه و يک باتري کاملا شارژشده به خريدار عرضه خواهد شد.
بيک فون يک گوشي ثانويه کامل (کمکي) در مواقع اضطرار(ا emergency ) است و کارت اعتباري ۶۰ دقيقه اي که با اين گوشي به فروش مي رسد تا ۲ ماه پس از برقراري اولين تماس ، اعتبار دارد و همچنين کاربر مي تواند درصورت تمايل آن را شارژ کند چون شماره تلفني که با گوشي بيک فون فعال مي شود، بيش از يک سال اعتبار دارد.
اين گوشي در اندازه هاي ۹۸-۴۴-۶/۱۲ ميليمتر و وزن فقط ۶۱ گرم طراحي وساخته شده است و داراي باتري با توان مناسب براي ۴ساعت مکالمه و ۲۴۰ ساعت حالت آماده بکاراست.
گوشي تلفن همراه BIC phone همچنين داراي قابليت ارسال و دريافت پيام هاي متني ، پورت يواس بي و حتي راديو اف ام است.
اين گوشي از ۷ ماه اگوت درسراسر فرانسه در دو رنگ نارنجي و سبز با قيمت خرده فروشي ۴۹ يورو برابر با  77 دلار  به فروش مي رسد.
Société Bic درسال ۱۹۴۵ تاسيس شد و بواسطه توليد انواع خودکار ولوازم تحرير و همچنين تيغ صورت تراشي به شهرت رسيد.
اين شرکت با کمک شرک فرانسوي آلکاتل به دنياي توليد  گوشي هاي تلفن همراه وارد شده و چون نام و مارکي شناخته شده درسراسر دنيا است ، احتمال موفقيت ان در زمينه عرضه گوشي هاي همراه بسيار است.
شرکت “اورنج ” Orange در۲۸ آوريل سال ۱۹۹۴ ميلادي در فرانسه تاسيس شد و دفتر مرکزي آن درشهر پاريس  قراردارد.
اين شرکت به عنوان يک شرکت چند مليتي در اکثر کشورهاي اروپايي و همچنين ديگر کشورهاي دنيا فعاليت دارد و تعداد کاربران آن  6/88 ميليون نفر اعلام شده است.
۱۳۱ / ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا