کينگستون کارت حافظه ۸ گيگابايتي براي تلفن همراه ارايه مي دهد

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت مارکت واچ، شرکت فناوري کينگستون اعلام کرد ، کارت حافظه microSDHC هشت گيگابايتي براي آخرين گوشي هاي تلفن همراه و دستگاه هاي ديجيتال در کوچکترين اندازه در نظر گرفته شده است.وندي لکات، مدير بخش تجاري شرکت کينگستون مي گويد: کاربران هميشه از تلفن همراه انتظار …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت مارکت واچ، شرکت فناوري کينگستون اعلام کرد ، کارت حافظه microSDHC هشت گيگابايتي براي آخرين گوشي هاي تلفن همراه و دستگاه هاي ديجيتال در کوچکترين اندازه در نظر گرفته شده است.
وندي لکات، مدير بخش تجاري شرکت کينگستون مي گويد: کاربران هميشه از تلفن همراه انتظار بيشتري دارند آنها دوست دارند اين حافظه را افزايش داده و ميزان گنجايش آن براي ذخيره موسيقي، بازي ، دوربين، ايميل ، مرورگري و ناوبري دو برابر شود.
داشتن کارت حافظه باعث مي شود حافظه داخلي دستگاه براي همه عملکردهاي چند رسانه اي آزاد باشد.
بر اساس اين گزارش، اين کارت حافظه امکان ذخيره يک هزار و ۵۰۰ آهنگ ديجيتالي، بيش از ۴ هزار تصوير و عکس با دوربين ۵ مگاپيکسلي و بيش از ۸ ساعت ويديو را به کاربر مي دهد.
microSDHC  در قالب يک کارت حافظه استاندار موبايل است که با بيشتر دستگاه هاي تلفن همراه همچون HTC، LG، موتورولا، نوکيا، RIM و سامسونگ سازگارمي باشد.
شرکت فناوري هاي کينگستون در زمينه ساخت حافظه فعاليت مي کند، دفتر مرکزي آن در کاليفرنيا است و در آمريکا، انگليس، ايرلند، مالزي، چين و تايوان شعبه دارد.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا