نگاهي به گوشي ال جي KF600

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت آلباوابا، اين گوشي يک با پنل کنترل ناوبري حساس به لمس (InteractPadTM) يک دستگاه منحصر به فرد با ويژگي کليدهاي مجازي و بازخورد حسي است..از زمان عرضه گوشي شکلات که کليدهاي آن از فناوري لمسي بهره مي برد بيش از ۱۸ ميليون دستگاه در سراسر …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت آلباوابا، اين گوشي يک با پنل کنترل ناوبري حساس به لمس (InteractPadTM) يک دستگاه منحصر به فرد با ويژگي کليدهاي مجازي و بازخورد حسي است..
از زمان عرضه گوشي شکلات که کليدهاي آن از فناوري لمسي بهره مي برد بيش از ۱۸ ميليون دستگاه در سراسر جهان به فروش رسيد و بازار  اردن نيز اين گوشي را به کاربران عرضه کرد.
KF600 شبيه گوشي هاي معمول کشويي است که کليدهاي ناوبري InteractPadTM  دارد که در قسمت زير صفحه نمايش قرار گرفته است.  
در اين گوشي  کليدهاي مجازي تعاملي، جايگزين کليدهاي ناوبري شد و به اين ترتيب وظيفه دست را تغيير داد و کليدهاي مجازي از فضايي که کليدهاي فيزيکي قرار دارند ،بزرگتر و راحت تر هستند به طوري که سطح دقت کاربر را بالا مي برد.
مدير ارشد شرکت ال جي در اردن مي گويد: KF600 پيشرفته تر از هر گوشي کشويي است و داراي واسط کاربري منحصر به فرد و ناوبري مجازي  InteractPad™ مي باشد.
يکي از مقامات مسوول در شرکت ارتباطات از راه دور اردن مي گويد:
فناوري لمسي سطح تعاملات را در زمينه تجهيزات الکترونيکي مخصوصا دستگاه هاي تلفن همراه بالا مي برد و يک مثال واقعي از موفقيت طراحي سبک و آينده که به سادگي در دسترس قرار دارد، گوشي LG KF600 است.
با ورود اين محصول جديد به بازار اردن کاربران محلي به سادگي مي توانند از يک گوشي با فناوري لمسي و ويژگي ناوبري InteractPad™  بهره ببرند.
ضريب نفوذ تلفن همراه در کشور اردن با ۷/۴ ميليون نفر کاربر در سال ۲۰۰۷ ميلادي ۱۳۳ درصد اعلام شده است.
اردن ۸۹ هزار و ۳۴۲  کيلومترمربع وسعت دارد و در سال ۱۹۴۶ با خارج شدن از يوغ استعمار انگليس استقلال يافت و جمعيت اين کشور در پايان ماه جولاي سال ۲۰۰۷ ميلادي تقريبا ۵ ميليون و ۹۲۴ هزار نفر اعلام شده است.
درآمد سرانه اين کشور ۴۹۰۰ دلار برآورد شده است.
۱۳۵/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا